فرماندار سنقر و کلیایی، توسعه و پویایی صنعت کشور را مرهون زحمات کارگران دانست و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر آنان را در حوزه‌های مختلف ارزشمند توصیف کرد.
کد خبر: ۹۶۰۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵ 02 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،غلامرضا مرتضوی به همراه برخی از جمعی از مسوولان به مناسبت فرارسیدن روز کارگر از کارخانه تولید آرد گندمین باختر سنقر و شرکت زرین دانه بازدید و با پرسنل و کارگران این مجموعه ها دیدار و گفتگو کرد.

وی با تبریک این روز ادامه داد: در شرایط جنگ اقتصادی، تحریم های ظالمانه و ضرر های ویروس کرونا بر کشور نقش راهبردی کارگران در پیشبرد و تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری برای رونق تولید که نیاز اصلی کشور حائز اهمیت است.

کارخانه تولید آرد سنقر با ظرفیت تولید سالانه بیش از ۴٢ هزار تن و همچنین ٢٢ نفر نیرو کار و شرکت زرین دانه با تولید خوراک و کنسانتره طیور و دام با اشتغالزایی ٣٠ نفر به صورت مستقیم در حال فعالیت هستند.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

‌استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۱۴ شهرستان، ۳۲ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا، بیش از ۳۰ هزار نیروی انسانی مشغول در هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار