تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در دیدار آغازین هفته یازدهم لیگ دسته اول باشگاه های کشور مقابل آیندگان هرمزگان نتیجه را واگذار کرد.
کد خبر: ۹۶۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰ 02 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، تیم های شاهین و آیندگان به میزبانی هرمزگان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این تیم بندعباسی بود که توانست در دیداری پرگل با حساب "۵ بر ۳" مقابل حریف کرمانشاهی خود صاحب برتری شود.

در این دیدار محمدرضا دهقانی و علیرضا صابری هرکدام ۲ بار و نوید آذری گل های آیندگان را به ثمر رساندند و حمیدرضا سلیمانی و پیام رستمی (۲ بار) برای تیم شاهین گلزنی کردند.

تیم شاهین با این شکست ۹ امتیازی باقی ماند و به قعر جدول رده بندی گروه سوم که ۶ تیم حضور دارند، سقوط کرد، در مقابل تیم آیندگان توانست با صعودی سه پله ای در مکان سوم قرار گیرد.

شاهین کرمانشاه در هفته دوازدهم و پایانی این گروه روز جمعه ۱۷ اردیبهشت به مصاف ایرالکو اراک تیم دوم جدول رده بندی گروه خواهد رفت.

تیم خانه صنعت دیگر نماینده فوتسال کرمانشاه در لیگ دسته اول باشگاه های کشور نیز از ساعت ۲۲ امشب (۱۰ اردیبهشت) در بندرعباس مهمان فولاد هرمزگان خواهد بود.

خانه صنعت با هشت امتیاز در مکان ششم و فولاد با ۱۳ امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی گروه اول که هفت تیم در آن حضور دارند، قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار