حجت الاسلام و المسلمین علی محمد لروند در گفتگو با تابناک:
امام جمعه شهرستان کنگاور گفت‌: حضور پرشور در انتخابات مایه یأس و ناامیدی دشمن می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 02 May 2021

حجت الاسلام والمسلمین علی محمد لروند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه ضمن گرامیداشت لیالی قدر، اظهار کرد: همزمانی شهادت امام اول شیعیان امام علی (ع) با لیالی قدر یکی از حکمت‌های الهی است که اصرارش نزد پروردگار است.

وی افزود: تقاضا می‌کنم در این شب‌ها به آیات گرانبهای سوره قدر که می‌فرماید شب قدر از هزار ماه بهتر است، بیندیشید، شب قدر شبی است که قرآن در آن نازل شده، مقدرات امور در آن نوشته شده و شبی که در آن راز و نیاز با پرودگار بسیار توصیه شده است.

امام جمعه شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان برتر از سایر ماه‌ها است، خاطر نشان کرد: بهترین شب‌ها در این ماه نیز شب‌های قدر است، بنابراین باید قدر و منزلت این شب‌ها را دانست و با احیا و شب زنده داری در خلوت با معبود به نیایش بپردازیم، همچنین یاد شهدا را که مایه عزت، اقتدار و امنیت جامعه اسلامی است، گرامی بداریم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در خرداد ماه سال جاری، یادآور شد: در ایام انتخابات شور و حال ویژه‌ای در بین مردم دیده می‌شود و مردم علی رغم مشکلات اقتصادی موجود به تغییرات پس از انتخابات امیدوار هستند.

حجت الاسلام و المسلمین لروند تاکید کرد: تمام تلاش دشمن بر این است که مردم پای صندوق رأی حاضر نشوند تا نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند، بی شک در شرایط کنونی انتخاب آگاهانه و با بصیرت بسیار مهم بوده و ناامیدی مایه‌ی خرسندی دشمن اسمی شود پس باید با تمام مشکلات، گلایه‌ها و مشقت‌ها پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و یکپارچه تعهد و همراهی خود را با نظام و ولایت فقیه نشان دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار