فرمانده انتظامی ایلام گفت : یک دستگاه خودرو خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰ 01 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار دلاور القاصی مهر اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا بخصوص کالاهای گمرکی و به منظور مقابله هدفمند با پدیده قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری انتظامی شهرستان دهلران با حضور در محورهای مواصلاتی سپتون، یک دستگاه خودرو خارجی از نوع سوناتا را بمنظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی یادآور شد: طی هماهنگی با مراجع قضایی و در بازرسی اولیه از خودرو مشخص شد که این خودرو فاقد هرگونه مدارک گمرکی و قانونی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در این راستا راننده خودرو با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، افزود: ارزش ریالی این خودوری قاچاق توسط کارشناسان مربوطه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه خودرو قاچاق توسط ماموران انتظامی به پارکینگ منتقل شد، گفت: پلیس امنیت اقتصادی با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهد داد./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار