مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از رفع مشکل اسکان تیم فوتبال پاس همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵ 01 May 2021
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از رفع مشکل اسکان تیم فوتبال پاس همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، حمید سیفی با اعلام این خبر، اظهار کرد: مشکل اقامت اعضای تیم پاس در هتل مریانج با یک جابجایی و انتقال آن‌ها به هتل ورزشی سعیدیه حل شد و دیگر دغدغه‌ای بابت محل اسکان ندارند.
وی اضافه کرد: محل اقامت پاسی‌ها به خوبی تجهیز شده و به طور کامل در اختیار مجموعه تیم است.

سیفی با بیان اینکه دستگاه ورزش در حد توان و ضوابط اجرایی نسبت به حمایت از تیم پاس عمل کرده است، افزود: خوشبختانه تیم نیز در مسیر نتیجه گیری قرار گرفته و امیدوارم این موفقیت را در ادامه شاهد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی جوانان فرصت بسیار خوب برای کشتی این استان است، گفت: در این اردو استعداد‌های کشتی همدان نیز حضور دارند که در واقع کلاس آموزشی بسیار خوب به شمار می‌رود.

وی بیان کرد: تمرین استعداد‌های کشتی استان با ملی پوشان نه تنها به تجربه آن‌ها اضافه می‌کند بلکه نقاط ضعف و قوت آن‌ها را مشخص خواهد کرد.

سیفی خاطرنشان کرد: میزبانی از تیم ملی کشتی جوانان به بهترین شکل ممکن در حال انجام است و تمامی امکانات ورزش شهر مریانج را برای این اردو مهیا کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه مجموعه شهید حاجی بابایی مریانج بهترین فضا را برای اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی فراهم ساخته است، گفت: این مجموعه با داشتن هتل، سالن سرپوشیده چند منظوره، استخر، سالن بدنسازی، سالن تمرین، چمن طبیعی و سایر امکانات، بهترین مکان برای برپایی اردو‌های تیم ملی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار