با حضور رئیس جمهور و استاندار
عصر امروز آئین تجلیل از معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ویدئو کنفرانس رئیس جمهور و همچنین حضور استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش برگزار شد .
کد خبر: ۹۶۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴ 01 May 2021

عصر امروز آئین تجلیل از معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ویدئو کنفرانس رئیس جمهور و همچنین حضور استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش برگزار  شد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در این آیین ، ضمن تبریک روز معلم اظهار داشت : امیدوارم شرایط مناسب برای حضور دانش‌آموزان و معلمان در کلاس‌های درس فراهم شود.

وی افزود: اگر دنبال عبور از شرایط خطرناک کرونا هستیم باید به یک مفهوم مشترک برای مقابله با کرونا برسیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر فرهنگ‌سازی در مبارزه با کرونا تأکید کرد و گفت: نقش فرهنگیان در فرهنگ‌سازی جهت مبارزه با کرونا می‌تواند تأثیر به‌سزایی داشته باشد.

کلانتری با اشاره به جایگاه و ارزش تفکر شهید مطهری گفت: اگر  شهید مطهری امروز در جامعه دارای جایگاه ارزشمندی است، ناشی از زحمات و مجاهدت‌های این عالم گرانسنگ است.

وی افزود: انسانی که دارای تقوا باشد مطابق با آموزه‌های دینی و قرآن کریم، خداوند متعال معلم انسان می‌شود.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر دنبال تأثیرگذاری و خدمت صادقانه به مردم هستیم، باید مجاهد و تلاش‌گر باشد.

وی خطاب به معلمان گفت: یک معلم موفق و شاخص باید آگاه به مسائل و به‌روز باشد و اخلاق حسنه را سرلوحه کار و فعالیت قرار بدهد.

حسین کلانتری به رعایت عدالت و انصاف در زندگی اشاره کرد و گفت: اگر دنبال زندگی خدایی و مطابق با قرآن هستیم، باید با مردم شفاف باشیم و اگر یک معلم با مردم نیکو سخن بگوید، قطعاً سخن در مردم اثر خواهد کرد.

وی تصریح کرد: معلمان باید تلاش کنند به آموزه‌های دینی عمل کنند تا جامعه به سمت یک جامعه قرآنی و الهی پیش برود.

کلانتری گفت: فقط مدرسه هست که می‌تواند روابط عاطفی و عشق و علاقه بین معلم و دانش‌آموزان را برقرار کند و امیدواریم که با برچیده شدن سایه منحوس ویروس کرونا این مسیر مقدس فراهم شود.
243 معلم نمونه تجلیل شدند
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد هم در این آئین گفت : در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم 243 معلم ومدیر نمونه شامل21نمونه استانی،173نمونه شهرستانی ومنطقه ای وبقیه نیز ارائه جلوه های ویژه معلمی براساس شاخص های ارزیابی انتخاب شدند.
هادی زارع پور گفت:استفاده از روشهای نوین تدریس،فعالیتهای ویژه آموزشی دوران کرونا،تولید محتوا،عضویت در انجمن علمی،آموزشهای توانمندسازی وجلوه های ویژه معلمی از شاخص های ارزیابی برای انتخاب معلمان نمونه است.
وی گفت:انتخاب از سطح مدرسه –منطقه واستانی وبخشی از آن بصورت خودارزیابی انجام شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:طرح انتخاب معلم نمونه شامل مدیر-معلم-راهبر-دبیر ومربی است.
وی گفت: با توجه به شرایط ویژه ومحدودیتهای کرونایی با رعایت دستورالعملهای بهداشتی برنامه محدود از معلمان نمونه هر منطقه تجلیل وبرنامه ها بیشتر به صورت مجازی است.
هادی زارع پور گفت: تقدیر از خانواده شهدای فرهنگی،تجلیل از جلوه های ویژه معلمان،بازنشستگان فرهنگی،معلمان ایثارگر وخلاق،تهیه نشریه،اجرای برنامه های معرفی معلمان ومسابقه در صداوسیما از مهمترین برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در سال1400  است.
توضیحات مدیر کل آموزش و پرورش در حاشیه این مراسم 

در پایان این آیین از معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
باور کنید بالاترین بی احترامی به معلمان همین سخنرانی های پو چ و الکی و این جملات نمیدونم شغل مقدس معلمی و نمی دونم شغل انبیا است و ..و دیگر شعار های ادم گول زن . معلمان ما با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند هنه پشیمان از این شغل هستند بعد از ۳۰ سال معلم میرفهمه که با انتخاب این شغل چه خیانتی به خود و خانواده اش کرده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار