از سال گذشته تا پایان فروردین ماه سال جاری ۱۲۶۳ دستگاه تبلت و گوشی بین دانش آموزان نیازمند استان مرکزی توزیع شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸ 01 May 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، عدالت بهرامی ، قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: این تعداد دستگاه تبلت دانش آموزی با هدف دسترسی دانش آموزان به شبکه شاد از محل مشارکت‌های مردمی و کمک‌های خیران و حامیان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.
وی افزود: از این تعداد ۱۱۲۵ مورد تبلت دانش آموزی و ۱۳۸ مورد گوشی هوشمند بوده و با اعتبار بیش از دو میلیاردو ۷۵۹ میلیون تومان بین دانش آموزان کم بضاعت توزیع شده است.
وی گفت: فراهم کردن تسهیلات و امکانات لازم برای ادامه تحصیل دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب تحت حمایت، رسیدگی به مسائل آموزشی و تربیتی، برگزاری اردوهای آموزشی و تلاش به منظور رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی با برگزاری کلاس‌های آموزشی، انجام کارهای هنری و ارائه مشاوره و راهنمایی از فعالیت‌های حوزه فرهنگی کمیته امداد است.
قائم مقام کمیته امداد استان، با اشاره به نیازهای خانواده‌های تحت حمایت با دعوت از حضور و مشارکت بیشتر خیران، در کمک به تأمین لوازم کمک آموزشی مورد نیاز دانش آموزان تحت حمایت گفت: این نهاد آمادگی دارد به ازای مشارکت نیکوکاران، تبلت تهیه و در اختیار دانش آموزان  نیازمند قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار