رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر:
تابناک- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهرگفت: برنامه روز جهانی قدس چهارشنبه آینده همایش نقش سردار سلیمانی در مقاومت فلسطین و بیداری اسلامی در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰ 01 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: جمعه آینده به عنوان آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس است که در این راستا برنامه‌ریزی ویژه‌ای بدون تجمع مردمی تدوین شده است.

وی، با بیان اینکه هرگونه تجمع سبب شیوع بیماری کرونا و بروز مشکلات می‌شود گفت: برای پیشگیری از شیوع و شکسته شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا، هر گونه تجمع و مراسم دورهمی ممنوع شده و در این راستا مراسم روز جهانی قدس به صورت تجمعی برگزار نمی‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به حساس بودن روز جهانی قدس و ضرورت حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: این هفته به عنوان مقاومت، مکتب حاج قاسم و بیداری اسلامی نامگذاری و در این راستا 30 برنامه تدوین شده است.

حجت‌الاسلام جمالی از  آذین‌بندی برخی نقاط و خودروها به نمادهای قدس شریف در شهرها خبر داد و بیان کرد: شاخص برنامه روز جهانی قدس چهارشنبه آینده همایش نقش سردار سلیمانی در مقاومت فلسطین و بیداری اسلامی در بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه سخنران این همایش نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و دبیر مجمع جهانی بیداری اسلامی و معاون فرهنگی سپاه قدس تعیین شده است تصریح کرد این برنامه از طریق ویدئو کنفرانس و فضای مجازی و صدا و سیمای استان بوشهر پخش می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: روز جمعه همزمان با روز جهانی قدس پرچم رژیم اشغالگر قدس در میدان‌های فلسطین و قدس شهرهای استان بوشهر به آتش کشیده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار