اسماعیل پور خبرداد؛
تابناک سمنان: سعید اسماعیل پور رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سمنان گفت: در نخستین ماه از سال جاری در سطح شهر سمنان ۸۵ حادثه و آتش سوزی توسط ماموران این سازمان امداد رسانی شد.
کد خبر: ۹۶۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ 01 May 2021

آتش سوزی یک واحد مسکونی در سمنان مهار شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و  جهان | Mehr News Agency

 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سمنان با بیان اینکه در فروردین ماه ۱۴۰۰ یک هزار و ۹۷۰ تماس با سامانه فوریت‌های امداد و آتش نشانی سمنان گرفته شده است، تاکید کرد: ۸۵ حادثه در ماه گذشته در سطح شهر سمنان رخ داده است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان آتش سوزی در شهر سمنان با ۲۱ مورد متعلق به معابر و ساختمان‌های مخروبه و ضایعات بوده است، ابراز داشت: بیشترین میزان حادثه رخ داده در فروردین ماه نیز محبوسی در آسانسور با ۱۳ مورد بوده است.

سعید اسماعیل پور با بیان اینکه از این تعداد حادثه ۴۴ مورد آتش سوزی و ۴۱ مورد امداد و نجات بوده است، افزود: مجموعاً عامل امداد و نجات آتش نشانی سمنان طی فروردین ماه ۱۴۰۰ بیش از ۴۰ ساعت و هشت دقیقه عملیات نجات و اطفای حریق و… را انجام دادند.

اسمعیل پور با بیان اینکه نجات و خدمت رسانی به ۴۵ نفر ماحصل عملیات امداد و نجات آتش نشانی سمنان در فروردین ماه ۱۴۰۰ بوده است، تاکید کرد: سه مورد آتش سوزی و حادثه طی فروردین ماه ۱۴۰۰ خارج از محدوده شهری سمنان رخ داده که عوامل امدادی به این حوادث نیز امداد رسانی کردند.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار