استاندار سمنان در پیامی به مناسبت روز کارگر تاکید کرد؛
تابناک سمنان: علیرضا آشناگر استاندار سمنان با تأکید بر نقش کلیدی کارگران گفت: کارگران در پویایی تولید و شکوفایی اقتصاد ملی در شرایط حساس کنونی نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری دارند.
کد خبر: ۹۶۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸ 01 May 2021
 
 
استاندار سمنان همزمان با فرارسیدن روز جهانی کارگر با ارسال پیام تبریک به جامعه کارگری استان، گفت: به‌یقین جامعه فهیم کارگری، امروز در شرایط حساس کنونی که پویایی تولید و شکوفاسازی اقتصاد ملی به دلیل تحریم‌های ظالمانه و توطئه‌های دشمنان و در مواجهه با هجمه ویروس منحوس کرونا، اولویت اساسی کشور محسوب می‌شود، می‌کوشد تا با همان اراده سترگ و پر امیدتر از همیشه، راه پرافتخار گذشته را ادامه دهد.
وی اضافه کرد: خوشبختانه تجربه‌ی تاریخی ملت قهرمان ایران ثابت نموده است که جامعه‌ی عظیم کارگری کشور در جریان انقلاب مردمی ایران اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و در صحنه‌های حساس و مختلف کشور تاکنون نقش سازنده و بی بدیل داشته و در نیل به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز سعی و کوشش وافر و به‌سزایی داشته اند.
علیرضا آشناگر در ادامه افزود: کارگران در تلاش است تا به شکل شایسته‌ای نقش کلیدی خود را در راه تحقق آرمان‌های امام راحل (ره) و نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظّم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی‌ها و ارتقای جایگاه ارزشمند کار و کارگری و در نهایت شکوفای انقلاب اسلامی ایران ایفاء نماید.
آشناگر در ادامه پیام خود تأکید کرده است: روز جهانی کار و کارگر مصادف با ماه عبادت و بندگی، ماه رحمت و آمرزش، فرصت مغتنمی برای تکریم و نکوداشت مقام رفیع کار و مجاهدت و قدردانی شایسته از خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مؤمن و صبور ایران اسلامی است.
وی همچنین ادامه داد: ضمن ارج نهادن به زحمات تلاش گران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری استان سمنان تبریک گفته و با آرزوی توفیق و سربلندی همه خدمتگزاران میهن اسلامی، امیدوارم با حرکت جهادگونه این قشر عظیم و با خلاقیت و نوآوری، شاهد پیشرفت روزافزون ایران سرافراز اسلامی باشیم.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار