هلدینگ توسعه اندیشه‌مدار نفیس، عصر امروز تفاهم‌نامه‌ای در حوزه‌های فناورانه با موضوع توسعه زیرساخت و سرویس ها به مشتریان نهایی بر بسترهای مشترک با اپراتور همراه تالیا امضا کرد.
کد خبر: ۹۶۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ 01 May 2021

به گزارش تابناک تهران، هلدینگ توسعه اندیشه‌مدار نفیس، عصر امروز تفاهم‌نامه‌ای در حوزه‌های فناورانه با موضوع توسعه زیرساخت و سرویس ها به مشتریان نهایی بر بسترهای مشترک با اپراتور همراه تالیا امضا کرد. به‌موجب این تفاهم‌نامه نفیس و تالیا در زمینه های مورد علاقه طرفین همکاری خواهند کرد.

در این مراسم حمید حاجی‌ابراهیم زرگر، مدیرعامل هلدینگ فناوری نفیس گفت:بخش زیادی از شرکت های نرم افزاری تمرکز خود را بر توسعه محصول های موجود گذاشته اند و از توسعه زیرساخت غافل بوده ایم.

وی افزود:در صورت توسعه به موقع و متناسب زیرساخت های نرم افزاری،سرعت توسعه محصولات و سرویس های دیجیتال در کشور به نحو چشمگیری افزایش می یابد.

امضای یادداشت تفاهم تالیا و هلدینگ نفیس

رضا توکلی مدیر عامل اپراتور تالیا نیز در این نشست گفت: ائتلاف ها فرصت استراتژیک توسعه است و امروزه اگر موفقیتی در شرکتی حاصل میشود ریشه در هم افزایی و در کنار هم قرار گرفتن شرکت ها دارد.

وی افزود تلاش روز افزون ما علاوه بر رویکرد سودآوری و محافظت از دارایی صاحبان سهام،توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات به نفع کشور است.

توکلی اضافه کرد: اپراتورها عموما بر اساس نوع نگاه و هدف گزاری خود به سمت مشتریان حرکت میکنند و تالیا در این مسیر با تمرکز بر روی بازارهای خاص در صنعت به رقابت میپردازد.

امیر رهنمافر، عضو هیئت مدیره هلدینگ نفیس نیز در ادامه گفت:شرکت های چابک با بهره گیری از ظرفیت برنامه نویسان نخبه کشور میتوانند سرعت تحقق موفقیت ها را افزایش دهند.

وی با اشاره به توسعه محصولات کلیدی نرم افزاری در هولدینگ نفیس گفت خوشبختانه امروز سازمانها و شرکت های زیادی بر بستر پلتفرم های تولید شده در این مجموعه به مشتریان خود سرویس میدهند.

گفتنی است هلدینگ نفیس با سرمایه گزاری بخش خصوصی طی سیزده سال گذشته با تمرکز بر توسعه محصولات نرم افزاری کلیدی در کشور فعالیت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار