مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان:
تابناک-با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار هرمزگان، شهریار نوری‌زاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، عملیات اجرایی پروژه ۲۵۶ واحدی مسکن در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس آغاز شد.
کد خبر: ۹۶۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱ 01 May 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان در این زمینه گفت: در استان هرمزگان پنج هزار و 700واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای متقاضیان ساخته می‌شود.

شهریار نوری‌زاده افزود: از این تعداد واحد، سه هزار و 700واحد در شهر بندرعباس ساخته خواهد شد و پروژه 256واحدی در شهرک پیامبر اعظم(ص) که با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز به کار کرد بخشی از این پروژه در شهر بندرعباس است.

وی به پروژه 256واحدی پیامبر اعظم(ص) اشاره و خاطرنشان‌کرد: این مجتمع در ۱۰طبقه در قالب واحدهای ۶۰ و ۸۰متری احداث می شود و برای تمامی این واحدها پارکینگ نیز طراحی شده‌است و در مدت زمان 18ماه احداث خواهد شد.

نوری‌زاده اظهارداشت: احداث ۵۷۰۰واحد در سطح استان از طریق طرح اقدام ملی مسکن پیش بینی شده که برای کلیه متقاضیان مسکن ملی زمین لازم اختصاص داده شده و از راه و شهرسازی این زمین‌ها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده‌است. 

وی ادامه داد: این در قالب بنیاد ساخت و گروه های ساخت در استان هرمزگان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان اجرا می شود که اعتبار این طرح از محل تسهیلات بانک مسکن و آورده متقاضیان تامین می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان به مبلغ تسهیلات و سهم آورده متقاضیان نیز اشاره کرد و گفت: برای واجدین شرایطی که سهم آورده خود را به مبلغ 600میلیون ریال تکمیل کرده‌باشند، مبلغ یک میلیارد ریال نیز تسهیلات از سوی بانک مسکن پرداخت می‌شود تا بتوان واحدها را تکمیل کرد.

نوری‌زاده اظهارکرد: قیمت واحدها نیز براساس قیمت تمام شده مسکن محاسبه خواهد شد و مابقی مبلغ هزینه ساخت نیز از سوی متقاضیان تامین خواهد شد.

وی در ادامه گفت: عملیات اجرایی چهار فاز از طرح اقدام ملی مسکن در شهرک پیامبر اعظم(ص) به تعداد 2هزار و 80واحد آغاز شده‌است. 

این مسوول در پایان عنوان‌کرد: مابقی تعداد سه هزار و 700واحد شهر بندرعباس نیز در دست اقدام است و عملیات تهیه نقشه و کارهای زیربنایی آن در حال انجام است و به زودی عملیات اجرایی آنها نیز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام /ز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار