کد خبر: ۹۶۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ 01 May 2021

 

به گزارش تابناک هرمزگان،پروز سالاری در یادادشتی اظهارداشت: آقای ظریف باید به این سوال در نزد افکار عمومی که دستخوش خزعبلات ایشان شده، پاسخ دهند که چرا به خود اجازه داده ادعاهایی را مطرح کند که به اذعان رئیس جمهور ضد وحدت بوده و سبب تهیه آتش رسانه‌های معاند شده است؟ و سوال دوم از آقای رئیس جمهور که چرا این فایل تولید شده است ؟ و چگونه این فایل صوتی از نهاد دولتی در اختیار رسانه های معاند قرار گرفته است!؟

 

پرویز سالاری فعال سیاسی و رسانه‌ای و مسؤول دفتر دیده بان شفافیت و عدالت در هرمزگان در یادداشتی تحت عنوان «مکتب حاج قاسم استمرار مکتب امام (ره )» آورده است:

 

انقلاب اسلامی ایران از زبان دوست و دشمن یک انقلاب فرهنگی و دینی بزرگ بوده است. این انقلاب در اعطای خود باوری به ملت‌ها در راستای استقلال فکری و فرهنگی، پرچم انقلاب فرهنگی را در جهان بر افراشت.

 

آنتونی گیدنز جامعه شناس مشهور انگلیسی با اشاره به جایگاه حاشیه‌ای "دین " تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در روابط بین الملل و نقش انقلاب اسلامی در تغییر این وضعیت می نویسد «در گذشته سه غول فکری جامعه شناسی یعنی مارکس، دورکیم و ماکس وبر با کم و بیش اختلافاتی فرآیند عمومی جهان را به سمت سکولاریزاسیون و به حاشیه رفتن دین می دیدند. اما از آغاز دهه هشتاد و پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1979 شاهد تحقق عکس این قضیه هستیم یعنی فرآیند عمومی جهان به سمت دینی شدن پیش می رود.»

 

ایشان و بسیاری از نظریه پردازان جامعه شناسی افزایش گرایش به دین و معنویت در جهان را از پیامد های انقلاب اسلامی ایران دانسته‌اند.

 

با این مقدمه و تعابیر مختلف مقام معظم رهبری از زمان دولت آقای هاشمی رفسنجانی نظیر شبیخون فرهنگی، مهندسی فرهنگی، تشکیل قرارگاه فرهنگی و اینکه از جوانان به عنوان افسران جنگ نرم یاد می کنند بیانگر این است که ما با یک جنگ تمام عیار فرهنگی روبروهستیم و باید باور کنیم جبهه جنگ تغییر کرده است و قدرت فرهنگی از قدرت اقتصادی و سیاسی بالاتر است. در واقع قدرت فرهنگی ریل گذار قدرت سیاسی و اقتصادی است.

 

آقا فرمودند: «خرمشهر ها در پیش داریم» آیا این خرمشهر ها را می شناسیم؟ آیا اولویت ها را مشخص کرده ایم؟ آن خرمشهرها چیست ؟ آیا انتشار این خزعبلات و اظهارات بی پایه و اساس ظریف که توسط نهادهای دولتی تهیه و سپس از استودیوی یک رسانه معاند (سعودی –انگلیسی ) در آستانه انتخابات ریاست جمهوری در جهت ایجاد نا آرامی و بازی با افکار عمومی و تشنج در جامعه و القای دو گانه میدان و دیپلماسی پخش می شود، خرمشهر دیگری نیست؟

 

آیا خواص و دلسوزان انقلاب اسلامی ایران برای دفاع از مکتب حاج قاسم که منبعث از مکتب حضرت امام (ره) است به تکلیف خود عمل کرده اند؟ به تکلیف خود در همسو نمودن برنامه‌ها برای مقابله با جنگ نرم دشمن، برقراری ارتباط موثر با بدنه اجتماعی، رسانه ها بویژه جوانان پرشور که افسران خط مقدم جنگ نرم هستند عمل کرده اند؟

 

آیا آن کاری که نباید انجام دهند انجام نمی‌دهند ؟ مهمتر از همه این است که آیا این کار خوب در زمانش همسو با اسلام ناب محمدی (ص)، آرمانهای حضرت امام (قدس الله) و رهنمود های مقام معظم رهبری و در جهت کار آمدی نظام جمهوری اسلامی و اجرایی شدن گام دوم انجام داده اند یا می دهند؟

 

آیا وقت آن نرسیده که واداده‌های غرب زده بی‌خبر از غیرت، عزت و شرف که در پوشش خیلی از پست‌های مهم خزیده‌اند و موجب سرافکندگی ملت ایران می‌شوند و به تعبیر حضرت امام (ره )که پس از پیروزی انقلاب اسلامی فرمودند «برداشتن شاه و نظام سلطنتی تنها سنگی بود که از جلوی انقلاب برداشته شد، در ته ذهن و تفکر خیلی ها فرهنگ غرب و غرب زدگی نهفته است.... به مردم معرفی شوند.

 

قطعا مصاحبه گرفته شده یک بازی رسانه‌ای کاملا حساب شده و طرا حی شده است. انجام این مصاحبه توسط یک فرد مسأله دار با دیدگاه اقتصادی آنهم توسط نهاد دولتی و پخش آن از سوی رسانه‌های معاند، بیانگر جنگ رسانه ای تمام عیاری است که دشمن با ایجاد قرارگاه رسانه‌ای در عربستان سعودی، اسرائیل و منافقین در اروپا به وجود آورده است و بطور شبانه روزی مشغول بمباران موشک های زهرآگین هستند که متاسفانه بخش عمده‌ای از تهیه این آتش توسط غافلین و منافقین داخلی آماده می شود که نمونه بارز آن انتشار لجن پراکنی اخیر است.

 

متاسفانه امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی پاسخگوی عملکرد غلط مسؤولان واداده‌ای است که در کمال بی‌بصیرتی، غفلت یا مزدوری، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

 

اما آقای ظریف باید به این سوال در نزد افکار عمومی که دستخوش خزعبلات ایشان شده، پاسخ دهند که چرا به خود اجازه داده ادعاهایی را مطرح کند که به اذعان رئیس جمهور ضد وحدت بوده و سبب تهیه آتش رسانه‌های معاند شده است؟ و سوال دوم از آقای رئیس جمهور که چرا این فایل تولید شده است ؟ و چگونه این فایل صوتی از نهاد دولتی در اختیار رسانه های معاند قرار گرفته است!؟

 

خدایا چنان کن سر انجام کار - تو خشنود باشی و ما رستگارا

انتهای پیام / پرویز سالاری 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار