فرمانده انتظامی پاسارگاد گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان، کودک ۷ ساله‌ای که ۵ روز پیش مفقود شده بود از چنگال آدم ربا رها و به آغوش گرم خانواده بازگشت.
کد خبر: ۹۶۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹ 01 May 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: سرهنگ مصطفی توکلی در تشریح این خبر اظهار داشت: در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه سال جاری خانواده‌ای با نگرانی و اضطراب به کلانتری ۱۱ شهرستان "پاسارگاد" مراجعه و اعلام کردند که فرزندشان که پسری ۷ ساله است گم شده که بلافاصله تیم ویژه‌ای از مأموران تحقیقات خود را برای پیدا کردن کودک آغاز کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی در بررسی‌های اولیه و تحقیقات فنی و تخصصی مطلع شدند که کودک ۷ ساله توسط راننده یک دستگاه وانت نیسان ربوده شده و در بخش قادرآباد شهرستان خرم بید استان فارس در یک منزل مسکونی نگهداری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضائی به شهرستان خرم بید بخش قادرآباد اعزام و در یک عملیات منسجم و ضربتی آدم ربا را دستگیر کردند، گفت: کودک ۷ ساله ربوده شده آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

سرهنگ توکلی با اشاره به اینکه گروگان گیر ۲۸ ساله علت و انگیزه خود را استفاده از کودک در انجام امور چوپانی عنوان کرد، گفت: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان پاسارگاد اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار