کاتبی گفت: آیین احیای شب نوزدهم ماه رمضان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مصلی جمعه جهرم برگزار می شود.
کد خبر: ۹۶۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ 01 May 2021

تابنک فارس به نقل از شبستان: «ناصر کاتبی» باشاره به برگزاری مراسم احیای شب های قدر در مصلی جمعه جهرم گفت: این آیین با شرایط ویژه و حفظ محدودیت های کرونایی در مصلی جمعه جهرم برگزاری می شود.

 

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم با اشاره به جزییات برگزاری مراسم احیای شب 19 ماه رمضان، افزود: سخنران این برنامه حجت الاسلام «عباس عرفایی» از کارشناسان مذهبی است.

 

وی به قرائت فرازی از دعای «جوشن کبیر» در این مراسم اشاره کرد و گفت: این دعا با نوای حسن زاده از مداحان اهلبیت (ع) انجام می شود.

 

کاتبی همچنین به قرائت فرازی از دعای «ابوحمزه ثمالی» در آیین احیای شب نوزدهم ماه رمضان در مصلی جمعه جهرم اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه نیز به وسیله ابراهیمی، مداح اهلبیت (ع) از اصفهان و ذاکری از جهرم به اجرا در می آید.

 

وی ادامه داد: قرائت دعای قرآنی نیز در این آیین توسط حجت الاسلام پوردست، معاون تهذیب حوزه علمیه جهرم انجام می شود.

 

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم با اشاره به اینکه این برنامه از ساعت یک بامداد در مصلی جمعه جهرم برگزار می شود، عنوان کرد: از شرکت کنندگان در این مراسم می خواهیم شیوه نامه های بهداشتی را به جد رعایت کنند.

 

وی به همراه داشتن مهر، سجاده شخصی و بطری آب، استفاده از ماسک و دستکش و رعایت اصول بهداشت فردی و جمعی، رعایت فاصله اجتماعی، عدم تجمع و دست دادن با یکدیگر، آوردن دستمال کاغذی و کیسه نایلون جهت کفش و گرفتن وضو در منزل را از توصیه های حضور در این مراسم ذکر کرد.

 

کاتبی خاطرنشان کرد: در صورت رعایت نکردن موارد بهداشتی از ورود افراد به داخل جایگاه توسط تیم بهداشتی مستقر در جایگاه جلوگیری می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار