تابناک- استاندار هرمزگان در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا بر لزوم رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی توسط مردم تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ 01 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس؛ جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا با حضور معاونین دادستان بندرعباس، مسئولین انتظامی و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان در حال برگزاری است.

 

فریدون همتی استاندار هرمزگان در این جلسه ضمن ایراد تذکر به فرمانداران خواستار تلاش بیشتر آن ها برای التزام مردم به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی شد.

 

وی همچنین از کاهش نظارت ها در برخی از شهرستان های استان انتقاد کرد و خواستار اهتمام ویژه فرمانداران برای تلاش جهت مدیریت وضعیت و بهبود اوضاع شد.

 

به گزارش تابناک از بندرعباس، براساس گزارش وزارت بهداشت استان هرمزگان همچنان در وضعیت قرمز، خطرناک و نگران کننده قرار دارد. 

 

بر اساس گزارش منتشر شده وزارت بهداشت که در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونای هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت میزان رعایت فاصله گذاری در اماکن عمومی هرمزگان،60 درصد می باشد و حدود 79 درصد از پاساژهای سطح استان پروتکل ها و محدودیت ها را رعایت کرده اند.

 

  رعایت پروتکل ها در پپایانه های مسافربری درون شهری هرمزگان 61درصد است و مراکز ورزشی استان 54 درصد توجه نسبت به پروتکل ها و دستورالعمل ها نشان داده اند. 

این ها در حالی است که میزان استفاده مردم از ماسک در استان 62درصد می باشد.

 

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار