رئیس دانشگاه علوم قرآنی اصفهان خبر داد؛
رئیس دانشگاه علوم قرآنی اصفهان از تمدید مهلت ارسال آثار بخش پژوهشی وقف چشمه همیشه جاری تا عید سعید فطر خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴ 01 May 2021

حجت‌الاسلام سیداحمد سجادی با بیان اینکه اعلام فراخوان ارسال آثار به هفتمین جشنواره ملی وقف چشمه همیشه جاری در قالب هشت بخش اعلام شده است، اظهار داشت: با توجه به قابلیت‌های استان اصفهان در زمینه تحقیق و پژوهش در زمینه وقف و امور خیریه، این بخش از جشنواره برای دومین بار به اصفهان واگذار شده است.
‌وی با بیان اینکه فراخوان ارسال آثار به هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در هفته وقف سال گذشته اعلام شده است، ابراز داشت: فراخوان بخش پژوهشی این بخش نیز در هفته پژوهش اعلام شد.
رئیس دانشگاه علوم قرآنی اصفهان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال برای بخش های مختلف این جشنواره تا پایان فروردین ماه بود، اضافه کرد: باتوجه به شرایط حاکم بر کشور و مطالبه متقاضیان زمان ارسال آثار در بخش پژوهشی همانند سایر بخش‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر اعلام شده است.
‌وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز درصدد جمع آوری آثار ثبت شده در سامانه برای شرکت در این جشنواره هستیم.
حجت الاسلام سجادی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند مقالات، پایانه نامه‌ها و یا کتاب‌هایی که با موضوع وقف در سال گذشته منتشر شده را برای داوری به دبیرخانه پژوهشی هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری به آدرس‌های https://www.vaghffestival.ir/fa/ و https://www.vaghffestival.ir ارسال کنند، اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت آثار خود به سایت این جشنواره و سایت دانشگاه علوم قرآنی مراجعه کنند.
رئیس دانشگاه علوم قرآنی اصفهان با اشاره به جوایز برترین‌های این مسابقات ابراز داشت: به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۵۰، ۴۰ و ۳۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد ضمن اینکه به پنج نفر بعدی نیز هر کدام پنج میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود.
وی گفت: چنانچه اثری از متقاضیان از پایان سال ۸۹ تا پایان فروردین سال ۱۴۰۰ منتشر شود می‌توانند آن را به دبیرخانه جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در اصفهان ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار