مدیرکل پشتیبانی امور دام ایلام با اشاره به نیازهای شهروندان در ماه رمضان برای تامین فرآورده های پروتئنی نسبت به ماه های دیگر گفت: از ابتدای این ماه مبارک تا کنون ۲۷ تن مرغ و گوشت قرمز در استان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۶۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 01 May 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ مجتبی شیرخانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با آغاز شروع ماه مبارک رمضان اولویت نخست مسوولان جهاد کشاورزی و استان تامین مرغ مورد نیاز مردم بود که در این خصوص و تا پایان این ماه مبارک در مجموع ۶۶ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد(۴۰ تن و ۲۶ تن گوشت قرمز) در سطح استان توزیع خواهد شد.

وی افزود: از ۴۰ تن مرغ سهمیه استان ایلام تاکنون ۱۵ تن آن توزیع شده و همچنین ۱۲ تن گوشت قرمز هم توزیع شده است و این روند تا پایان ماه مبارک رمضام ادامه خواد داشت.

مدیرکل پشتیبانی امور دام ایلام یادآور شد: مردم چندان رغبتی برای خرید گوشت و مرغ منجمد ندارند و تقاضا برای خرید این کالاهای خوارکی کم است اما با این وجود بر حسب تقاضای بازار گوشت مرغ و قرمز به تدریج توزیع می شود.

شیرخانی اضافه کرد: قیمت مصوب گوشت مرغ منجمد در درب سردخانه ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت برای مصرف کننده ۱۹ هزار و ۸۰۰ تومان است.

وی اضافه کرد: قیمت گوشت قرمز هم در درب سردخانه ۷۷ هزار تومان و بها برای خرداران نیز ۸۰ هزار تومان مصوب شده است./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار