تابناک-مجمع الکترونیکی شرکت های سرمایه گذاری استان هرمزگان و 3 استان دیگر امروز برگزار می شود.
کد خبر: ۹۶۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰ 01 May 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس؛ یکی از رخ دادهای سال 99 دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر قرار دادن مالکیت سهام عدالت در دست مردم بود که از همان زمان دولت شرایط این امر را به وجود آورد و سهام داران سهام عدالت با مراجعه به سامانه سهامداری خود آن را آزاد کردند.

 

مردم در بحث سهام عدالت باید دور روش را انتخاب می کردند روش اول روش مستقیم مدیریت سهام بود که حدود 19 میلیون نفر از سهامدارن این روش را انتخاب کردند اما با انتخاب غیرمستقیم سهامداری توسط بقیه مردم بیش از 380 هزار میلیارد تومان سرمایه و دارایی در اختیار شرکت های سرمایه گذاری استانی قرار گرفت که باید آن را مدیریت کنند.

 

امروز مردمان 4 استان گیلان، قزوین، کرمانشاه و هرمزگان شاهد برگزاری مجامع الکترونیک شرکت های سرمایه گذاری استانی شان خواهند بود تا بر این اساس هیئت مدیره مجمع استانی خود را تشکیل دهند.

 

بر همین اساس و سهامداران این چهار استان که پیش از این باید اطلاعات خود را در سامانه سجام ثبت می کردند باید به تارنمای www.dima.csdiran.ir مراجعه کنند.

 

بدیهی است که افرادی که به عنوان اعضای هیات‌مدیره انتخاب می‌شوند، سکان‌دار شرکت‌ها و دارایی مردم شده و عملکرد آنها روی آینده شرکت‌ها تاثیرگذار است. بنابراین حضور مشمولان در این مجامع و رأی آنها در تعیین این سرنوشت حیاتی است.

 

 

گفتنی است طبق اطلاعیه اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان 

 مجمع شركت سرمايه گذاری استان هرمزگان رأس ساعت 14 روز شنبه مورخ 11 ارديبهشت ماه شروع می شود.

 

انتهای پیام/علی ستاری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار