رئیس هیات گلف استان قم در دیدار با رئیس فدراسیون این رشته از تلاش برای بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها به منظور ارتقاء سطح گلف قم خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹ 01 May 2021

به گزارش تابناک قم، رضا دلاوری که زمستان سال ۱۳۹۹ برای دومین دوره متوالی به عنوان هیات گلف استان قم انتخاب شد، در نخستین ملاقات با رئیس فدراسیون این رشته در سال ۱۴۰۰ با قدردانی از حمایت‌های فدراسیون از برنامه‌های هیات قم، اظهار کرد: هدف ما تداوم اتحاد، انسجام و همدلی مجموعه هیئت گلف برای پیگیری پیشرفت این رشته است.

وی که با ۱۰ رای از ۱۵ رای اعضای مجمع در اسفند ماه گذشته برای مدت چهار سال دیگر تا ۱۴۰۳ در ریاست هیات گلف قم ابقاء شد، افزود: تلاش ما این است که بتوانیم از تمام ظرفیت‌ها در راستای افزایش جامعه هدف و ارتقاء سطح گلف قم و رسیدن به جایگاه واقعی این رشته بهره‌گیری کنیم.

رئیس فدراسیون گلف نیز در این دیدار عنوان کرد: هیات قم با استعداد است و ظرفیت رشد و توسعه پایدار را دارد، استان قم همواره از ظرفیت مناسبی در گلف کشور بهره‌مند بوده و با برنامه‌ریزی و با همت جمعی می‌توان از این ظرفیت به شکل بهینه استفاده کرد تا قم معادل استعداد خود، جایگاه مناسب‌تر و رو به رشدی در گلف کشور داشته باشد.

دبیر هیات گلف استان قم نیز در خصوص این دیدار به خبرنگار فارس گفت: این دیدار به اتفاق رئیس هیات گلف قم و دو تن از بازیکنان و پیشکسوتان هیات در دفتر دبیر فدراسیون برگزار و گزارش عملکرد هیات در سال ۱۳۹۹ و همچنین تقویم سال ۱۴۰۰ هیات مورد بررسی قرار گرفت.

معین رشیدی‌مقدم در پایان اظهار کرد: مجموعه فدراسیون گلف از برنامه‌های اجرایی هیات قم حمایت می‌کنند و قطعا با تداوم حمایت‌های فدراسیون گلف و حفظ اتحاد و انسجام اعضا در راستای عملیاتی شدن رویدادها به شکل هر چه مطلوب‌تر در سال جاری گام بر خواهیم برداشت.

وی افزود: با وجود منع فعالیت‌های ورزشی، هیات گلف با پیش بردن اهداف زیر ساختی در راستای ترمیم و احداث مجموعه‌های مینی‌گلف، آکادمی گلف و چیپینگ، مقدمات عقد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش، پرداختن به جذب بازیکن و تدوین اساسنامه با هدف نظام‌مند شدن فعالیت‌های هیات فعالیت بی‌وقفه‌ای حتی در ایام کرونا داشته است.

مهرداد جمشیدی دبیر فدراسیون گلف نیز با قدردانی از کادر اجرایی هیات گلف استان قم، خاطرنشان کرد: با همکاری و همیاری اعضای هیات گلف و حمایت و یاری فدراسیون برنامه‌های آتی با تمام قوا و بهترین شکل باید صورت پذیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار