رئیس هیات جودو استان قم از برگزاری رقابت‌های کاتا جودو برای اعزام برترین‌ها به مسابقات کاتا جودو انتخابی تیم ملی در قم خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶ 01 May 2021

محمدحسن سالاری اظهار کرد: کمیته کاتا هیات جودو استان قم به منظور حضور پرقدرت تیم منتخب هیات در مسابقات انتخابی تیم ملی که اواسط تیرماه سال جاری به انجام می‌رسد، برای برگزاری پیکارهای انتخابی کاتا جودو در اواسط خرداد ماه برنامه‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: به همین منظور از تمام داوطلبان حضور در مسابقات کاتا انتخابی تیم هیات دعوت به عمل می‌آید که تمرینات خود را برای کسب آمادگی بیشتر شروع کنند، ضمن اینکه بخشنامه برگزاری این پیکارها به زودی در کانال اختصاصی هیات جودو در دسترس کاتاروها قرار خواهد گرفت.

رئیس هیات جودو استان قم در ادامه به جلسه هماهنگی اعزام تیم جودوی دانش‌آموزی به المپیک چین اشاره و بیان کرد: این جلسه به منظور حضور تیم دانش‌آموزی در المپیک ۲۰۲۱ چین و رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور مسوولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی نوجوانان در فدراسیون جودو برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه مقرر شد به تمام استان‌ها بر اساس رنکینگ مسابقات نوجوانان کشور سهمیه تعلق گیرد، افزود: به منظور شناخت ترکیب تیم ملی نوجوانان و تیم اعزامی به بازی‌های دانش‌آموزی در چین، روزهای سوم و چهارم تیر ماه شاهد برگزاری مسابقات انتخابی خواهیم بود.

سالاری به شرایط سنی جودوکاران نیز اشاره و ابراز کرد: متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1382 تا دهم دی‌ماه سال 1385 مجوز حضور در این مسابقات را دارند، ضمن اینکه اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو اعزامی به المپیک دانش‌آموزی با تیم ملی نوجوانان اعزامی به پیکارهای آسیایی به شکل همزمان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات نوجوانان المپیک دانش‌آموزی مهر ماه امسال در کشور چین به انجام می‌رسد و رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد، به همین منظور به زودی تعداد سهمیه استان‌ها از سوی فدراسیون جودو به هیات‌ها اعلام خواهد شد.

سالاری در ادامه خواستار ارتباط مستقیم خانواده جودو با این هیات ورزشی به منظور توسعه این رشته شد و افزود: شماره تلفن ۰۹۲۱۳۲۵۷۲۴۵ برای ارتباط مستقیم با رئیس هیات جودو استان قم به منظور بهره‌مندی از پیشنهادها و انتقادهای سازنده این عزیزان و با هدف ارتقاء و بهبود فعالیت‌های هیات در نظر گرفته شده است و از تمامی مربیان، پیشکسوتان، صاحب‌نظران و  ورزشکاران عزیز جودو دعوت می‌کنیم هر گونه پیشنهاد و انتقاد خود را از طریق واتساپ با شماره این تلفن در میان بگذارند.

رئیس هیات جودو استان قم در ادامه به تشکیل تیم نونهالان قم اشاره و بیان کرد: از تمام مربیان زحمتکش و بزرگوار این رشته خواسته‌ایم جودوکاران نونهالی که دارای استعداد و توانایی ویژه و بالقوه هستند را برای شناسایی افراد برتر و تشکیل تیم منتخب نونهالان قم معرفی کنند.

وی در پایان به برگزاری یک برنامه فرهنگی در بخش بانوان اشاره و ابراز کرد: همزمان با شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه‌السلام مراسم قرائت قرآن با حضور نایب رئیس هیات سرکار خانم شاهزاده، مربیان و اعضای تیم بانوان در آکادمی جودو قم برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار