مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان قم بابیان نحوه ارزشیابی دانش آموزان گفت: آزمون‌های پایه نهم و دوازدهم در خردادماه ۱۴۰۰ با رعایت تمامی پروتکل‌ها، بدون مشکل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲ 01 May 2021

به گزارش تابناک قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام با اشاره به نحوه ارزیابی دانش آموزان در پایه‌های مختلف اظهار داشت: امتحانات کلیه پایه‌ها، از 27 اردیبهشت‌ماه آغاز و تا 24 خردادماه ادامه خواهد داشت و ضمن اینکه فرآیند ارزشیابی دانش آموزان تمامی پایه‌های دوره ابتدایی به‌صورت کیفی توصیفی و غیرحضوری که کاملاً در اختیار مدارس و معلمان مربوطه خواهد بود.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان قم بابیان این مطلب تصریح کرد: علاوه بر امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم، آزمون‌های مدارس بزرگ‌سالان، آموزش از راه دور، تغییر رشته، داوطلبان آزاد، جهش تحصیلی و ایثارگران و تعیین رشته نیز به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد: امتحانات پایه نهم و دوازدهم در خردادماه 1400 همانند سال گذشته، بدون مشکل برگزار می‌شود لذا جای نگرانی نیست؛ امتحانات هنرستان‌ها نیز به‌صورت پودمانی بوده که مرحله آخر دروس عملی پودمانی به‌صورت حضوری، ملاک ارتقا خواهد بود.

شیخ‌الاسلام طراحی سؤالات پایه نهم را به‌صورت استانی دانست و عنوان کرد: نحوه توزیع سؤالات امتحانات نهایی از طریق فضای الکترونیکی در اختیار ادارات کل آموزش‌وپرورش سراسر کشور قرار می‌گیرد و جای هیچ‌گونه سوءاستفاده‌ای باقی نمی‌ماند چراکه تدابیر لازم برای پیشگیری ازاین‌گونه اتفاقات اندیشیده شده است.

به گفته این مسئول آموزشی با توجه به حساسیت‌های پایه نهم و دوازدهم در آینده شغلی دانش آموزان، والدین عزیز اهتمام لازم را با معلمین و مدیران واحدهای آموزشی در آزمون‌های پیش رو داشته باشند و در نحوه برگزاری آزمون‌ها مطمئن باشند، آموزش‌وپرورش با تمام وجود از فرزندان آنان مراقبت خواهد کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار