فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا در یک صورت خاص حاضر است با این باشگاه تمدید قرارداد کند.
کد خبر: ۹۶۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳ 01 May 2021

مسی به خاطر هالند به بارسلونا تخفیف می‌دهد

 

به گزارش تابناک سمنان شبکه تلویزیونی «یورو اسپورت» خبر داد؛ لیونل مسی فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا در صورتی که جاه‌طلبی این باشگاه در نقل‌وانتقالات را ببیند، حاضر به تمدید قراردادش است. طبق این گزارش؛ مسی 33 ساله به خوان لاپورتا رئیس جدید باشگاه بارسلونا گفته در صورتی که مطمئن شود باشگاه در پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستانی پیش‌رو بلندپروازی لازم را دارد و برای جذب اهدافی همچون ارلینگ هالند تلاش می‌کند، حاضر به دادن تخفیف برای تمدید قراردادش است، در غیر این صورت نوکمپ را ترک خواهد کرد.

لیونل مسی تابستان گذشته هم تا آستانه جدایی از بارسلونا پیش رفت اما در نهایت به خاطر مخالفت مدیران وقت باشگاه و وجود بند فسخ 700 میلیون یورویی در این تیم ماندنی شد. شبکه تلویزیونی «تی‌اِن‌تی اسپورتس» آرژانتین هم اخیراً مدعی شده بود؛ باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خود را آماده ارائه پیشنهادی سه ساله (دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم) با شرایطی بی‌نظیر به برنده 6 توپ طلا می‌کند.

لیونل مسی که قرارداد کنونی‌اش با بارسلونا در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، تاکنون 34 جام مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها کسب کرده که از آن جمله می‌توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

این مهاجم آرژانتینی که تاکنون در 774 بازی برای بارسلونا به میدان رفته و 668 گل به ثمر رسانده است، گفته می‌شود مورد منچسترسیتی هم قرار دارد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار