معاون استاندار لرستان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: مقدمات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در این استان مهیا شده است.
کد خبر: ۹۶۰۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳ 01 May 2021

به گزارش تابناک لرستان، "محمود ثمینی" روز شنبه در گفت و گو با اهالی رسانه، اظهار داشت: انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری امسال به صورت الکترونیکی در سه شهر خرم آباد، بروجرد و کوهدشت برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری انتخابات الکترونیکی در همه شهرهای استان پیگیری شد اما به دلیل محدودیت در تعداد صندوق های الکترونیک، تنها در این سه شهر اجرا می شود.

ثمینی با تقدیر از تلاش فرمانداران و بخشداران برای ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونایی موجود در کشور و استان، از فرمانداران خواسته شده است از هم اکنون برای عوامل اجرایی شعب اخذ رای در هیات‌های اجرایی  تدابیر لازم را بیندیشند و پیش‌بینی‌های لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت آموزش مجازی انتخابات الکترونیک برای عوامل اجرایی نیز گفت: با پیگیری های انجام شده  در ستاد انتخابات کشور، از جمله استان‌هایی هستیم که بیشترین تعداد شهرستان را در این زمینه داریم.

رییس ستاد انتخابات استان لرستان افزود: با توجه به بازگشت معکوس و مهاجرت به روستاها، آمار جمعیت روستاهای استان نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است و تعدادی از روستاها که در گذشته شورا نداشته اند امسال انتخابات شورای اسلامی دارند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار