نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: نباید به دوگانه.های کاذب "معیشت و مقاومت " و مذاکره و عدم مذاکره" دامن بزند. زیرا هدف اصلی طراحان سناریوی انتشار فایل صوتی برجسته‌سازی همین دوگانه‌هاست.
کد خبر: ۹۶۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵ 30 April 2021
به گزارش تابناک تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در برنامه پیام جمعه  اظهار داشت:  شهید بزرگ و سردار بی‌بدیل مقاومت،حاج قاسم عزیز، نماد جاودانه "مرد میدان" است که خود به تنهایی سرمایه بی‌نظیر اجتماعی برای ایران و محور مقاومت محسوب می‌شود.
وی افزود: جهاد گمنامانه و مقتدرانه او تهدیدهای بسیاری را از سر ایران و منطقه و حتی جهان دور کرد و تدابیر کم‌نظیر او علاوه بر معرفی او به‌عنوان یک ابَر فرمانده، از وی یک دیپلمات کارکشته و بی‌نظیر ساخت که شگفتی سیاستمداران برجسته جهان را برانگیخت.
آل‌هاشم گفت: از وزیر خارجه به عنوان دیده‌بان حفاظت از منافع ملی و امنیت ملی در عرصه دیپلماسی ضمن تشکر از تلاش‌های‌شان در چند سال اخیر توقع می‌رود با هوشمندی و کیاست بیشتر با مسائل مواجه شود. زیرا در همه دنیا "میدان" و "دیپلماسی" دو بال امنیت ملی هر کشور محسوب می شوند.
وی تصریح کرد: موضع‌گیری‌های اعلامی، نباید به دوگانه‌های کاذب "معیشت و مقاومت " و مذاکره و عدم مذاکره" دامن بزند. زیرا هدف اصلی طراحان سناریوی انتشار فایل صوتی برجسته‌سازی همین دوگانه‌هاست.
امام جمعه تبریز گفت: در حالی که کشور عزیزمان ایران در سخت‌ترین شرایط اقتصادی است و مردم صبور ایران شرایط دشوار معیشتی را می‌گذرانند که بخش عمده‌ای از آن حاصل تحریم‌های ظالمانه و البته بی‌تدبیری هاست؛ انتشار یک فایل محرمانه نشانیِ انحرافی برای انحراف افکار عمومی از توجه به معضلات اصلی مملکت و دامن زدن به مسائل فرعی است.
وی تصریح کرد: رئیس جمهور مطلوب؛ مومن، جهادگر و انقلابی، معتدل در اقتصاد و تبلیغات انتخاباتی، امیدوار به آینده، دشمن‌شناس، مقاوم و استکبارستیز، تخصص و کاردان، با تقوا و پاک دست، صادق، متوکل به‌ خدا، معتقد به اقتصاد مقاومتی، عدالت‌خواه، قوی و توانمند، امانت‌دار، مردمی و طرفدار محرومان، ولایتمدار، حامی مظلومان و مستضعفان عالم، دلسوز دین و مستضعفین، ترجیح‌دهنده منافع عمومی، منصف، جوان انقلابی و جوان‌گرا، خدا ترس و اهل استقامت، دغدغه‌مند امور معنوی و فرهنگی است.
امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: حضور گسترده مردم فلسطین که عمده آنها نوجوان و جوان بودند، صهیونیست‌ها و حامیان آنها را به‌ شدت نگران کرده است و همه درباره شروع یک انتفاضه جدید در سرزمین‌هاى اشغالى هشدار داده‌اند، انتفاضه‌اى که به نظر مى‌رسد که هم‌اکنون نیز آغاز شده است.
آل‌هاشم در ادامه به لیالی قدر اشاره کرد و اظهار داشت: مومنین با ادعیه و مناجات و شب زنده‌داری لیالی قدر را قدر بدانند و با تامل و تفکر به حسابرسی اعمال خود برسند و با توبه و تضرع به درگاه الهی مشمول عفو و رحمت خداوند متعال قرار بگیرند.
وی متذکر شد:  یکی از فضیلت‌های ماه مبارک رمضان که معنویت این ایام را بیشتر می‌کند، وجود لیالی مبارک قدر است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: امروزه درست است که سرمایه‌گذاران برای توسعه اقتصاد کشور زحمت می‌کشند و نقش آنها ستودنی است، اما کسی که به این سرمایه‌گذاری بها و به تولید رونق می‌دهد کارگران هستند. 
وی افزود: معلم در آموزش و پرورش رکن اصلی در توسعه اجتماعی و فرهنگی قلمداد می‌شود و به‌ منزله قدرتمندترین ابزار شکل‌دهی آینده محسوب می‌شود.
آل‌هاشم اضافه کرد: مطبوعات و رسانه‌ها می توانند در راستای عملی کردن بیانیه گام دوم انقلاب و امیدبخشی به جامعه قدم‌های بسیاری بردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :