‍ فرماندار اسدآباد
فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در سه نقطه شهری و تمام روستا‌های اسدآباد انتخابات شورا‌ها برگزار خواهد شد و سه نقطه شهری و تمام روستا‌های اسدآباد از نظر ثبت نام به حد نصاب خود رسیده اند خاطر نشان کرد:در این دوره از ثبت نام شورا‌ها تمایل ثبت نام افراد جوان و جدید چشمگیر بود که این امر در دوره‌های قبل بی سابقه بوده است.
کد خبر: ۹۶۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱ 30 April 2021


 فرماندار شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در سه نقطه شهری و تمام روستا‌های اسدآباد انتخابات شورا‌ها برگزار خواهد شد و سه نقطه شهری و تمام روستا‌های اسدآباد از نظر ثبت نام به حد نصاب  خود رسیده اند خاطر نشان کرد:در این دوره از ثبت نام شورا‌ها تمایل ثبت نام افراد جوان و جدید چشمگیر بود که این امر در دوره‌های قبل بی سابقه بوده است. 

به گزارش تابناک همدان، کتابی یاد آور شد:در این دوره از ثبت نام  شورا‌های اسلامی روستایی  شهرستان ۶۸ درصد داوطلبان  جدید بوده اند و ۶۱ درصد آنان زیر ۵۰ سال سن داشته اند که این امر نشانه اتفاق‌های خوبی در روند رشد و شکوفایی شورا‌های اسلامی روستایی است. 

 رئیس حوزه انتخابیه شهرستان اسدآباد همچنین با بیان اینکه بر اساس آمار ۶۱  درصد داوطلبان ثبت نام شورا‌های اسلامی سه نقطه شهری اسدآباد و آجین و پالیز شهرستان زیر ۴۰ سال سن دارند اظهار کرد:خوشبختانه اقبال جوانان به حضور و شرکت برای ششمین دوره شورا‌های اسلامی در شهرستان بالا بوده است. 

 فرماندار شهرستان اسدآباد اضافه کرد:از شورا‌های اسلامی شهر و روستای اسدآباد در خواست داریم طی ۳ ماه نیم باقی مانده از عمر شورا‌های  اسلامی پنجمین دوره تا آخرین ساعت و لحظه کار‌ها و وظایف خود را با قوت ادامه داده و پیگیر باشند و همچنان وظیفه  قانونی خود را به نحو احسن انجام دهند. 

 وی با تاکید بر ترغیب و تشویق جامعه  توسط شورا‌ها به مشارکت و حضور حداکثری  مردم در پای صندوق‌های رای و انتخابات گفت: انتخابات عالی‌ترین مظهر حضور مردم در عرصه سیاسی و مهم‌ترین مجرای تحقق حاکمیت مردم است و توسعه جوامع با مشارکت مردم و احساس مسئولیت شهروندان به‌دست می‌آید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار