فرماندار همدان با همراهی دادستان و تنی چند از مدیران ذیربط دستگاه‌های اجرایی و خدماتی از میدان میوه و تره بار همدان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۶۰۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸ 30 April 2021

فرماندار همدان با همراهی دادستان و تنی چند از مدیران ذیربط دستگاه‌های اجرایی و خدماتی از میدان میوه و تره بار همدان بازدید کرد.

به گزارش تابناک همدان، فرماندار شهرستان همدان در این بازدید ترافیک سنگین، مشکلات بهداشتی، فقدان انشعاب آب، بی نظمی و فضای محدود را مهمترین مشکلات غرفه داران این میدان ذکر کرد و گفت: پیش از این هم جلسات متعددی برای گره گشایی از این مکان برگزار شده، اما اراده قوی در مجموعه مدیریتی میدان بار برای پیگیری وجود نداشته است. 

«محمد علی محمدی» افزود: حل مشکلات میدان بار متعلق به یک دستگاه و سازمان نیست و نیازمند عزم همگانی چند دستگاه متولی است. 

وی با بیان اینکه تفاهم نامه مدیریت این مجموعه با همکاری شهرداری و اتحادیه مربوطه می‌تواند موثر باشد، گفت: شهرداری برای مدیریت این اوضاع باید حمایت شود. 

فرماندار همدان تصریح کرد: نبود پارکینگ در این مجموعه ترافیک سنگینی را رقم زده که حتی پلیس راهور نیز از هدایت و نظم بخشیدن به آن ناتوان است. 

به گفته او، شاغلان و فعالان میدان بار، ماشین‌های حامل بار و مردمی که برای خرید به این مرکز می‌آیند همگی از این آشفته بازار ناراضی هستند. 

وی با اشاره به فعالیت غیر مجاز عده‌ای در فضای عمومی میدان بار یادآورشد: صرفا واحد‌های صنفی دارای پروانه باید در این مجموعه فعال باشند و به سایر افراد نباید اجازه داده شود در فضای عمومی فعالیت داشته باشند. 

محمدی، از هیات امنای میدان خواست دلسوزانه پیگیر حل و فصل مشکلات بوده و روحیه مطالبه گری داشته باشند. ‍ 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار