تیم خیبر خرم‌آباد امشب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی توانست در یک بازی جنجالی که بیش از 100 دقیقه به طول کشید با تک گل بهرام احمدی تیم صنعت نفت آبادان را حذف کند.
کد خبر: ۹۶۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳ 30 April 2021

به گزارش تابناک لرستان، امشب تیم های خیبر خرم‌آباد و صنعت نفت آبادان در قالب مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، در استادیوم تختی خرم آباد به مصاف هم رفتند.

 این بازی جذاب در نهایت با تک گل بهرام احمدی به سود شاگردان عبدالله ویسی به پایان رسید.

در نیمه اول این بازی تیم آبادانی بازی را هجومی‌تر آغاز کرد به طوریکه در دقیقه 20 بازی طالب ریکانی پشت یک ضربه ایستگاهی قرار گرفت و توپ را به پایه تیر عمودی دروازه خیبر کوبید.

حملات آبادانی‌ها همچنان در نیمه دوم ادامه داشت تا اینکه امید خالدی که در دقیقه 11 به دلیل یک خطای هند از وحید صالحی کارت زرد گرفته بود، در دقیقه 38 باز هم در میانه میدان با یک تکل کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا آبادانی‌ها ادامه بازی را 10 نفره ادامه دهند.

با آغاز نیمه دوم عبدالله ویسی دست به تغییر زد و بهرام احمدی را به زمین آورد و همین بازیکن  2 دقیقه پس از ورود به زمین روی پاس محمد جواد عباسی موفق شد دروازه صنعت نفت آبادان را باز کند.

در دقیقه 71 داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود خیبر اعلام کرد پس از این تصمیم سیروس پورموسوی تیمش را به کنار زمین برد و نزدیک به 12 دقیقه سر این ضربه پنالتی تلف شد و در نهایت نفتی‌ها به زمین مسابقه برگشتند.

آرش افشین پشت این ضربه پنالتی ایستاد که فرزین گروسیان آن را به زیبایی مهار کرد.

در نهایت داور مسابقه 12 دقیقه زمان تلف شده اعلام کرد که در این زمان، خیبر موقعیت بسیار زیادی را از دست داد و در نهایت بازی با همان تک گل بهرام احمدی به سود خیبر به پایان رسید تا شاگردان عبدالله ویسی شگفتی ساز مرحله یک هشتم نهایی شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار