مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت:
مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: مبتلایان کرونا که تست آنها مثبت شده است تا بعد از اتمام دوره قرنطینه ۱۴ روزه حق مسافرت هوایی ندارند.
کد خبر: ۹۶۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵ 30 April 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛ جواد یگانه اظهار داشت:اگر تست افراد مثبت بوده و ۲ هفته قرنطینه نیز سپری نشده باشد با اعلام اخطار از صدور بلیط جلوگیری به عمل خواهد آمد و برای مسافران در فرودگاه کارت پرواز صادر نخواهد شد.

وی افزود: همچنین در راستای سلامت مسافران هرکدام از کارکنان فرودگاه دارای علائم کرونا باشند ۲۱ روز استراحت و تا بهبودی کامل و ارائه نتیجه تست منفی اجازه حضور در محل کار ندارند.

یگانه مطرح کرد: یکی دیگر از اقدمات کنترلی فرودگاه وجود دستگاه تب سنج در ورودی فرودگاه است که از تمامی مسافران قبل از پرواز تب سنجی به عمل می آید و مسافرانی که دارای تب بالاتر از ۳۶ درجه سانتیگراد باشند اجازه پرواز نخواهند داشت.

وی بیان داشت:این نرم افزار به منظور جلوگیری از ورود افرادی که با هدف بدرقه یا استقبال مسافران به فرودگاه مراجعه می کنند در سالن عمومی فرودگاه راه اندازی شده است که در ابتدای ورود از این افراد کارت ملی اخذ و از طریق سیستم یکپارچه معاونت بهداشت و درمان بصورت آنلاین چک و در صورت تایید عدم قرنطیه اجازه ورود داده می شود.

وی گفت:از ابتدای شیوع کرونا تا کنون حدود ۱۰۰ هزار ماسک بین مسافران، کارکنان، ارگان ها مرتبط با شرکت های هواپیمایی، نیروهای یگان حفاظت سپاه و پلیس فرودگاه به صورت رایگان توزیع شده است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام  اظهار کرد:فرودگاه ایلام با اجرای دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تمام تلاش خود را به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس میان مسافران، پرسنل و کارکنان شرکتهای هواپیمایی جهت حفظ سلامتی آنها انجام داده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار