مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:
تابناک- مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با بیان اینکه تا کنون در شبهای ماه مبارک رمضان سال جاری ۵۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان استان توزیع شده است، گفت: حامی یابی طرح ایتام و محسنین برای کمک به کودکان نیازمند در ادارات استان در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۶۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۸ 30 April 2021

احمد لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک از بوشهر، در خصوص فعالیت‌های کمیته امداد استان بوشهر در ماه مبارک رمضان، اظهارداشت: کمیته امداد در ماه مبارک رمضان سه برنامه را به طور ویژه دنبال می‌کند که شامل توزیع غذای گرم، سبد معیشتی و حامی یابی برای کمک به کودکان نیازمند طرح اکرام ایتام و محسنین می‌شود.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان سال جاری ۵۰ آشپزخانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به پخت غذای گرم پرداختند، افزود: تا کنون بیش از ۵۰ هزار پرس غذای گرم در این آشپزخانه ها طبخ و پیش از افطار بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به توزیع سبدهای کمک معیشتی به خانواده های تحت حمایت این نهاد، بیان کرد:  برنامه ریزی شده تمامی خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر از این سبدها که شامل مواد غذایی است بهره مند شوند.

لطفی در خصوص طرح ۲۰ ساله اکرام ایتام، تصریح کرد: این طرح و در کنار آن طرح محسنین از جمله کارهای ویژه ای است که در ماه مبارک رمضان آن را دنبال می‌کنیم، در حال حاضر بیش از ۷ هزارو ۸۰۰ کودک تحت پوشش طرح اکرام و محسنین در استان بوشهر هستند.

وی از تداوم اجرای طرح حامی یابی در ادارات و جذب  حامی در دستگاه های اجرایی استان خبرداد و گفت:  بیش از ۱۰ هزار حامی تعهد بسیج در سال جاری برای جذب حامی است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: از نیکوکاران در استان بوشهر برای همکاری با کمیته امداد تشکر می‌شود و  کمیته امداد همچنان آمادگی دارد به ویژه در ماه رمضان برای انجام نیات خیرین برای توزیع غذای گرم و افطاری با آنها همکاری داشته باشد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار