اولین شیمی پارک تخصصی کشور در حوزه تبدیلات گازی به عنوان شهرک تخصصی تبدیلات گازی در اصفهان تصویب شد.
کد خبر: ۹۶۰۴۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۸ 29 April 2021
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: با مساعدت استاندار اصفهان اولین شیمی پارک تخصصی کشور در حوزه تبدیلات گازی به عنوان شهرک تخصصی تبدیلات گازی، شهرک طلا و جواهر، شهرک تخصصی خودروسازی و نواحی صنعتی جندق و پادنا مصوب شده است.

محمد جواد بگی افزود: با اجرای طرح‌های عمرانی در گرایش‌های صنایع پائین دستی پتروشیمی و تبدیلات گازی، طلا و جواهر، سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، ساخت اتوبوس‌های شهری، بین شهری و فرودگاهی و مباحث صنایع غذایی استان به ظرفیت‌های بی نظیری دست خواهد یافت.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای توسعه شهرک و نواحی صنعتی استان گفت: در این راستا طرح‌های توسعه ۳۰ هکتاری هرند، ۸۴ هکتاری اردستان، ۷۰ هکتاری دهاقان و ۴۰ هکتاری زواره اردستان در حال اجراست و تا پایان شهریور امکان واگذاری زمین به متقاضیان فراهم می‌شود.

بگی افزود: در حال حاضر ۱۴۰ هزار نفر در شهرک و نواحی صنعتی استان مشغول کار هستند که امسال ۱۰ هزار نفر به این ظرفیت اضافه خواهد شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه امسال هزار و ۳۰۰ هکتار به مرحله اجرایی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با سرمایه گذاری هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی اضافه خواهد شد گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان هم برای توسعه زیرساخت‌ها و نواحی صنعتی در قالب طرح‌های عمرانی هزینه خواهد شد.

وی با اشاره به شناسایی ۵۵ خوشه کسب و کار جدید در استان اصفهان افزود: در دهه گذشته ۱۱ خوشه صنعتی در زمینه بنگاه‌های اقتصادی کوچک مرتبط به یکدیگر در استان توسعه یافته که امسال با توسعه ۱۵ خوشه صنعتی جدید میزان خوشه‌های کسب و کار توسعه یافته استان به دوبرابر افزایش پیدا خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار