رییس کل دادگستری استان:
رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: مرخصی ویژه ایام ماه مبارک رمضان بر اساس بخشنامه رییس قوه قضاییه به زندانیان واجد شرایط اعطا می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴ 29 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، محمدرضا حبیبی اعلام کرد: یکی از سیاست های مهم قوه قضاییه کاهش جمعیت کیفری زندان‌هاست و بر همین اساس رییس قوه قضاییه با صدور بخشنامه‌ای اعطای مرخصی به زندانیان واجد شرایط در ماه رمضان را در دستور کار قرار داد.

وی با تاکید بر اجرای دقیق بخشنامه رییس قوه قضاییه درباره اعطای مرخصی به زندانیان واجد شرایط در ماه رمضان اظهار داشت: ضروری است قضات، اهتمام ویژه جهت بهره‌مندی حداکثری از این بخشنامه و اجرای مفاد آن داشته باشند.

رییس کل دادگستری استان اصفهان که در نخستین جلسه کارگروه کاهش جمعیت زندانیان استان در سال جاری سخن می‌گفت، خاطرنشان کرد: بر اساس این بخشنامه حتی زندانیانی که به تازگی از مرخصی استفاده کردند و به زندان بازگشتند نیز می توانند مشمول آن قرار گیرند.

حبیبی اظهار داشت: دادستان‌ها و قضات سراسر استان همچنین دستورالعمل دادستانی کل کشور مبنی بر بکارگیری محکومان و زندانیان واجد شرایط در دستگاه‌های مصرحه در این دستورالعمل را با همکاری مسوولان و مدیران کل دستگاه های مربوطه در دستور کار قرار خواهند داد.

در این جلسه بر بازدید مستمر قضات از زندان ها جهت بررسی پرونده های زندانیان، دقت و نظارت بر صدور قرارهای منتهی به بازداشت و سایر موارد مهم در راستای کاهش و کنترل جمعیت کیفری زندان ها تاکید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار