سرهنگ محمدی اعلام کرد؛
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: از روز شنبه (دهم اردبیهشت) مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام، بوشهر و اردبیل شروع به کار خواهند کرد.
کد خبر: ۹۶۰۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ 29 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ علی محمدی اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا، نظر به اینکه وضعیت رنگ بندی استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام، بوشهر و اردبیل از قرمز به نارنجی تغییر یافته است، از روز شنبه دهم اردیبهشت ماه سال جاری مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک این چهار استان، به هموطنان عزیز خدمات رسانی خواهند کرد.

سرهنگ محمدی افزود: مردم عزیز این چهار استان هم اکنون می‌توانند نسبت به اخذ نوبت دهی اینترنتی جهت مراجعه به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک اقدام نمایند.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در خصوص تاریخ وکالت نامه‌های منقضی شده بیان داشت: مدت تعطیلی فعالیت مراکز به تاریخ وکالت نامه‌های منقضی شده افزوده خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی در این خصوص نمی‌باشد.

وی در پایان از مراجعین درخواست نمود، نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک بیش از پیش توجه نمایند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار