فرمانده انتظامي شهرستان خمين گفت:سارقي سابقه دار كه گوساله هاي در حال چرا در زمين هاي كشاورزي را با خودروي سواري پژو به سرقت مي برد، در عمليات كارآگاهان پليس در خمين دستگير و به ۶ فقره سرقت اعتراف كرد.
کد خبر: ۹۶۰۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 29 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "بهزاد فكوري"افزود:‌ مدتي قبل گزارشي از سرقت ناموفق يك راس گوساله در يكي از زمين هاي كشاورزي در يكي از روستاهاي شهرستان خمين به پليس گزارش شد و موضوع براي بررسي دقيق به پليس آگاهي شهرستان ارجاع شد.
وي یادآورشد:‌ در بررسي هاي اوليه انجام شده مشخص شد كه فرد كشاورز يك راس گوساله را بدون مراقب در زمين كشاورزي خود رها كرده بوده كه فردي ناشناس از اين فرصت استفاده كرده و در حال سرقت گوساله بوده كه با توجه به حضور غيرمنتظره فرد دامدار، با رها كردن دام از محل متواري مي شود.
اين مقام انتظامي اضافه كرد: با توجه به اينكه در ماه هاي اخير، چندين مورد گزارش سرقت گوساله از زمين هاي كشاورزي و در طول روز در روستاهاي ديگر شهرستان اعلام شده بود، بررسي موضوع به صورت تخصصي از سوي پليس آگاهي شهرستان پيگيري شد.
فرمانده انتظامي شهرستان خمين ادامه داد:‌ با همكاري كارآگاهان پليس آگاهي استان و تلاش شبانه روزي پليس شهرستان، سرانجام سرنخ هايي از فرد سارق كه سارقي سابقه دار و ساكن يكي از استان هاي همجوار ‌به دست آمد و با اخذ نيابت قضائي،‌ تيمي از ماموران انتظامي براي دستگيري او به اين استان اعزام شدند.
سرهنگ فكوري اضافه كرد: در عملياتي اين فرد دستگير و براي تكميل تحقيقات به پليس آگاهي شهرستان انتقال شد و سرانجام با مشاهده اسناد و مدارك به دست آمده به سرقت ۷راس گوساله طي ۶ فقره سرقت به اين روش در روستاهاي "زينل آباد"، "عكس آباد"، "مكان"،‌"جواديه"، "عباس آباد دربند "و "علي آباد" اين شهرستان اعتراف كرد.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه فرد دستگير شده براي برخورد قانوني به مرجع قضائي معرفي شد از دامداران و كشاورزان خواست كه از رها كردن دام هاي خود در زمين هاي كشاورزي بدون نگهبان و مراقب خودداري كنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشكوك، موضوع را بلافاصله براي بررسي از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس گزارش كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار