رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: در حالیکه وضعیت کرونایی شهرستان محلات از قرمز به نارنجی تغییر رنگ داده، اما ابتلا و بستری روزانه همچنان بالاست.
کد خبر: ۹۶۰۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ 29 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر مهدی قلیچ خانی، افزود: هرچند در رنگ بندی جدید، شهرستان محلات نارنجی اعلام شده، اما به نظر می‌آید این رنگ بر پایه تعداد موارد جدید باشد، ولی در واقع تخت‌های بیمارستان هنوز نزدیک به پر است.
وی یادآورشد: در پیک اخیر سعی شده بیشتر بیماران را به صورت سرپایی درمان کنیم تا فشار روی بیمارستان کاهش یابد و به نظر می‌رسد علت تغییر رنگ کرونایی محلات به این دلیل باشد، اما هنوز بیماران زیادی در منزل تحت درمان هستند.
وی اضافه کرد: ابتلا و بستری روزانه همچنان بالاست و تعداد تست‌هایی که در روز درخواست می‌کنیم، بسیار بالا بوده و متاسفانه به خاطر این موارد ما هنوز تست ثابتی نداریم.
وی ادامه داد: هرچند این شرایط ثابت، ولی بسیار شکننده است و در صورتی که محدودیت‌ها به صورت مناسبی انجام نشود می‌تواند موجب شود وضعیت کرونای شهرستان محلات تشدید شود.
وی گفت: همچنان تعداد موارد ابتلا به بیماری کرونا بسیار بالاست و ظرفیت تخت‌های بیمارستان نزدیک به تکمیل شدن می باشد که به هیچ وجه نباید شرایط، ساده انگاری شود.
دکتر قلیچ خانی با بیان اینکه از ابتدای اپیدمی کرونا بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ تست انجام دادیم، افزود: بعد از پیک چهارم که از اواسط فروردین ماه رخ داد، یکسری اقدامات را در مورد وضعیت کرونای شهرستان انجام دادیم.
وی اظهارداشت:تلاش کردیم با این اقدامات وضعیت را کنترل کرده، اما اقدامات انجام شده به یک روند ثابتی منتهی شد و در حال حاضر روند هنوز روند کاهشی نشده و تقریباً در شرایط ثابتی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار