رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سیستم سلامت به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا، بیشترین آسیب با کمترین حواشی را متحمل شد.
کد خبر: ۹۶۰۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳ 29 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان، در نشست با رییس و جمعی از مسئولان بیمارستان امیرالمومنین(ع) افزود: بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک در این پیک طولانی، بیشترین آسیب را دید و فشار زیادی را تحمل می کند.
وی یادآورشد: علاوه بر خستگی طاقت فرسای روحی و جسمی فراوان، تغییر کاربری این مرکز به دنبال رخداد پیک های متعدد و تغییر مدیران بخش های مختلف این مرکز، سختی کار را دو چندان کرد.
وی تاکید کرد: تغییر مدیریت ها در بحران ها، خودش یک بحران است که زیر سایه تدبیر و درایت معاون درمان و ریاست و مدیریت و مترون و تیم همراه بیمارستان امیرالمومنین(ع) این اتفاق رخ داد و رضایتمندی که میان بیماران از نحوه ارائه خدمات وجود دارد، گواهی بر این مدعاست.
وی اضافه کرد: قطعا در هر سیستمی نقصان هایی وجود دارد و نقصان اصلی به کمبود تخت و کمبود شدید نیروی انسانی باز می گردد، در حال حاضر هر پرستار کار دو پرستار را به انجام می رساند که موجب فرسودگی می شود.
متولی سلامت استان مرکزی تاکید کرد: این بحران به همگی ما آموخت که دیدگاه ها باید تغییر کند و در سایه همدلی و تعاون، هر فردی از توان خود برای پیشرفت سیستم استفاده کند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ولی نعمتان دانشگاه علوم پزشکی اراک، نیروهای بهداشتی و درمانی هستند و مدیریت این نیروها کار بسیار سختی است که از عهده هر شخصی بر نمیاد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار