دبیر کارگروه آرد و نان استان سمنان از افزایش ۱۷ تا ۱۸ درصدی قیمت نان‌های سنتی، فانتزی و محلی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 29 April 2021
 
 
 
به گزارش تابناک سمنان  روح‌الله حامدی دبیر کارگروه آرد و نان استان سمنان گفت: افزایش قیمت نان در سراسر استان سمنان بر اساس دستورالعمل تصویب شده در ستاد تنظیم بازار استان اجرایی شده است.
 
بر این اساس بنا بر مصوبه کارگروه تنظیم بازار استان سمنان ،نان لواش یارانه‌ای از قیمت ۲۵۰ تومان به ۳۰۰ تومان و نیمه یارانه‌ای از ۳۵۰ تومان به ۴۰۰ تومان و نان بربری یارانه‌ای از ۷۵۰ تومان به ۹۰۰ تومان و نیمه یارانه‌ای از یک هزار تومان به یکهزار و ۱۵۰ تومان افزایش یافت.
 
نان تافتون یارانه‌ای از قیمت ۵۰۰ تومان به ۶۰۰ تومان و نیمه یارانه‌ای از ۶۰۰ تومان به ۷۰۰ تومان افزایش یافت.
 
نان سنگک ساده یارانه‌ای با افزایش قیمت از یک هزار و ۱۵۰ تومان به یک هزار و ۳۵۰ تومان و نیمه یارانه‌ای از یک هزار و ۵۰۰ تومان به یک هزار و ۶۵۰ تومان به دست مردم می‌رسد.
 
بر اساس تقاضای مشتری برای استفاده از کنجد در نان قیمت آن افزایش می‌یابد.
 
دبیر کارگروه آرد و نان استان سمنان گفت: نانوایی‌ها به علت بالابودن هزینه‌ها، برای افزایش قیمت نان درخواست داشتند و بر همین اساس افزایش قیمت فقط مربوط به پخت نان است و تغییری در قیمت آرد ایجاد نشد.
 
حامدی  افزود: تغییری در وزن نان با توجه به افزایش قیمت نان در نظر گرفته نشده و وزن چانه تعیین شده برای چهار نوع نان اصلی شامل لواش ۱۷۰ گرم، نان بربری ۵۱۰ گرم، نان تافتون ۳۲۵ گرم و نان سنگک ۴۸۰ گرم است.
 
۸۰۷ واحد نانوایی یارانه پز و آزادپز در استان سمنان فعالیت دارد.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار