محدودیت‌های کرونایی مربوط به اصناف برای هفته آینده در استان فارس با تغییرات جدید همچنان اعمال می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶ 29 April 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه با همراهی مردم در اعمال محدودیت‌های هفته‌های قبل روند بستری بیماران کرونایی و مثبت شدن تست‌های کرونا در استان رو به کاهش است گفت: برای اینکه بتوانیم این روند نزولی بیماری را ادامه دهیم و همچنین بخشی از مشکلات اقتصادی اصناف کاسته شود مقرر شده است صاحبان مشاغل گروه ۲ به صورت شیفت بندی و نوبت کاری زوج و فرد براساس رقم آخر کد پستی واحد صنفی از هفته آینده به بازار برگردانده شوند و به فعالیت شان ادامه دهند.
قاسم پور، با اشاره به اینکه واحد‌ها و مشاغل بیرون بر موظف هستند به همان روش کارشان را ادامه کار دهند گفت: باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی، استخر‌ها و تالار‌ها هم همچنان تعطیل هستند.
وی، در ادامه به رنگ بندی شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: از ۳۶ شهرستان استان ۱۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۱ شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان هم در وضعیت زرد قرار دارد.
جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت کرونا، افزود: برای کنترل بیشتر بیماری کرونا و بازگشت مشاغل گروه‌های ۳ و ۴ به ادامه فعالیتشان همچنان نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم.

برچسب ها: کرونا ، محدودیت ، اصناف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار