باید میزبان خوبی باشیم؛
تابناک سمنان: حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: باید برای رفع مشکلات مهاجران و مسلمانانی که به دلایل مختلف به کشور ما پناه آوردند، اهتمام داشته باشیم.
کد خبر: ۹۶۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ 29 April 2021

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در آیین معارفه مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری سمنان  اظهار کرد: مراقبت و صیانت از اتباعی که به کشور ما پناه آوردند، اقدام معنوی و بسیار ارزشمند است.

وی بیان کرد: پیگیری امورات اتباع در دفتر اتباع و مهاجرین خارجی همانند سال‌های گذشته با اصول و چارچوب انجام شود و شرح وظایفی این اداره کل در بخش‌های امنیت، اسکان، بهداشت، اشتغال، سرمایه‌گذاری و ... بسیار قابل‌توجه است.

حبیب الله خجسته پور افزود: دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی، اجرایی و ستادی است و با انجام دقیق قانون و وظایف باید میزبانان خوبی برای اتباع باشیم.

اهتمام به رفع مشکلات مهاجران و مسلمانان پناه آورده به استان سمنان

خجسته‌پور گفت: مراقبت و صیانت از افرادی که به‌عنوان میهمان در استان سمنان حضور دارند، با تمام جدیت ادامه می‌دهیم و در سال‌های گذشته سازمان‌های بین‌المللی کمک‌های خوبی به امور اتباع و مهاجران خارجی داشتند؛ اما اکنون به دلیل تحریم‌های خارجی و جا به جا نشدن ارز، با منابع داخلی برای گره‌گشایی از مشکلات اتباع اقدام می‌شود و با میهمان‌نوازی از مهاجران خارجی، وحدت و همدلی بین مسلمین افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: از تلاش‌های سماکوش مدیرکل سابق دفتر امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری سمنان که دو سال در این مسؤولیت فعالیت داشت، تقدیر و تشکر داریم و در حوزه کاری از وی در اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی ضعفی ندیدیم و همچنین از تلاش‌هایی که ایرج کارخایی که در ماه‌های گذشته مسؤولیت سرپرستی اداره کل دفتر امور اتباع و مهاجرین را برعهده داشت، قدردانی می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان افزود: با مشورتی که با استاندار سمنان داشتیم، رستمی‌فر به‌عنوان مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی منصوب شد که هم تجربه خوبی در دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری به‌عنوان معاون دارد و در مقطعی سرپرست این اداره کل بود و برای وی هم آرزوی موفقیت دارم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار