کاتبی گفت: با توجه به اینکه شهرستان جهرم در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، نماز جمعه این هفته در این شهرستان اقامه نمی‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲ 29 April 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «ناصر کاتبی» گفت: به دلیل وضعیت قرمز شهرستان‌های استان فارس نماز جمعه دهم اردیبهشت‌ماه در شهرستان جهرم نیز اقامه نمی‌شود.

 

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم افزود: این تصمیم در راستای اجرای مصوبه ستاد مبارزه با کرونا و به سبب لزوم تشدید اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس این بیماری اتخاذ شده است.

 

وی بیان کرد: این در حالی است که در سال جاری تنها چند هفته در جهرم نماز جمعه اقامه نشده و این روند تا اعلام دانشگاه علوم پزشکی و شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس ادامه دارد.

 

کاتبی با تاکید بر لزوم مشارکت در رعایت شیوه‌نامه بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا خاطرنشان کرد: هر چه توجه به شیوه نامه های بهداشتی در سطح جامعه فراگیرتر شود روند کنترل بیماری نیز سریع تر انجام می شود.

 

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم با اشاره به اینکه بیماری کرونا در جهرم در ماه های اخیر وضعیت نامناسبی داشته است، تصریح کرد: اقامه نماز جمعه در جهرم تنها با تغییر وضعیت بیماری کرونا امکان پذیر بوده که این مهم نیز در گرو رعایت مردم به توصیه ها و شیوه نامه های بهداشتی است.

 

وی با اشاره به اینکه در هفته های گذشته و در پی عدم امکان اقامه نماز جمعه در جهرم اقدام به تولید خطبه مجازی کردیم، خاطرنشان کرد: از هفته گذشته خطبه نماز جمعه به شیوه مجازی و با عنوان «سخن جمعه» تولید شده که حجت الاسلام مدبر، امام جمعه جهرم در قالب آن پیرامون مسائل روز جامعه در مدت ۲۰ دقیقه به سخنرانی می پردازد.

 

کاتبی گفت: برنامه «سخن جمعه» به صورت تصویری و از قبل ضبط شده، ظهر روز جمعه از ساعت ۱۳ در رسانه های مجازی شهرستان جهرم بارگزاری می شود و همشهریان می توانند همزمان صوت، تصویر و متن سخنان امام جمعه جهرم را در گروه های مختلف پیام رسان ها و همچنین کانال های ستاد برگزاری نماز جمعه جهرم مشاهده کرده و یا به مطالعه آن بپردازند.

برچسب ها: نماز جمعه ، جهرم ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار