اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در ششم اردیبهشت توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۶۰۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴ 29 April 2021

به گزارش تابناک مازندران، اخبار امروز نیروی انتظامی مازندران به این شرح است:


کشف کلاهبرداری اینترنتی میلیاردی در آمل/ هک حساب بانکی 2500 شهروند
فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند کلاهبرداری اینترنتی با 5 میلیارد ریال کلاهبرداری و هک حساب بانکی بیش از 2500 شهروند خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سردار " مرتضی میرزایی " در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی دریافت چند فقره پرونده قضائی مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی از شهروندان به ارزش 104میلیون و 500 هزار ریال از طریق راه اندازی سایت های صیغه یابی و ساخت درگاه جعلی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
وی از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی از سوی کارآگاهان پلیس فتا خبر داد و تصریح کرد: با انجام اقدامات تخصصی مخفیگاه 3 متهم به کلاهبرداری اینترنتی در شهرستان آمل شناسایی شد و با هماهنگی قضائی این افراد در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: متهمان پس از دستگیری به کلاهبرداری اینترنتی و هک حساب بانکی 2 هزار و 540 کاربر اینترنتی به ارزش 5 میلیارد ریال در سراسر کشور با راه اندازی کانال صیغه یابی و درگاه جعلی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی اقرار کردند.
سردار میرزایی با اشاره به کشف 12 قطعه سيم کارت تلفن همراه ، 13 قطعه عابر بانک، 3 گوشي تلفن همراه اندرويد و يک لپ تاپ در بازرسی از مخفیگاه متهمان اظهارکرد: در بررسی های فنی از لوازم و تجهیزات مکشوفه متهمان، اطلاعات حساب بانکی 255 شهروند کشف شد.
فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان از معرفی متهمان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: اینگونه کانال ها و سایت ها از سوی افراد فرصت طلب و مجرمان سایبری برای کلاهبرداری و تخلیه حساب شهروندان راه اندازی می شود.

-----------------------------------------------------

15 مصدوم در سقوط مینی بوس به دره در ساری
رئیس پلیس راه استان مازندران از مصدومیت 15 مسافر یک خودروی مینی بوس به دلیل سقوط به دره در منطقه دودانگه ساری خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ علیرضا قدمی در تشریح این خبر بیان داشت: ساعات 10 و 50 دقیقه امروز در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سقوط یک خودروی مسافر بری در محور روستایی گلورد بلافاصله ماموران گشت پلیس راه مستثر در محور به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس پلیس راه اسنان مازندرادن، تصریح کرد: برابر بررسی های به عمل آمده توسط ماموران، در این حادثه یک خودروی مینی بوس در محور ساری به دودانگه حوالی روستای گلورد به دلایل نامعلومی به داخل دره کنار جاده سقوط کرد.
وی افزود: بر اثر این سانحه 15 نفر از مسافران این خودرو دچار جراحت شده و با حضور یگان های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
رییس پلیس راه استان مازندران همچنین تصریح کرد: علت تامه این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

-----------------------------------------------------

کشف میلیاردی پارچه قاچاق در ساری
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 550 طاقه پارچه قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در ساری خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد محمدپور در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس از عرضه انواع پارچه قاچاق توسط افرادی در شهرستان ساری با خبر شدند.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهمان را شناسایی کردند .
سرهنگ محمدپور، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان دستگیر و در بازرسی از محل دپوی کالای قاچاق توسط آنان 550 طاقه پارچه خارجی به متراژ تقریبی 10 هزار متر کشف کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 15 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ضمن تحویل کالاهای قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
محمدپور در خاتمه با تاکید بر اینکه پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور و افزایش بیکاری می‌شود از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

-----------------------------------------------------

باند سارقان منزل در تنکابن متلاشی شد
رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگیری اعضای باند سارقان منزل و کشف14 فقره سرقت در شهرستان تنکابن خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی قیصری" با اعلام این خبر، اظهار داشت :ماموران انتظامی به منظور پاکسازی نقاط آلوده در سطح شهرستان تنکابن ،اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با شناسایی نقاط آلوده و سارقان سابقه دار در دستور کار خود قرار دادند.
وی با بیان شناسایی یک باند سرقت توسط ماموران انتظامی،تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی اعضای این باند را که 4 نفره را در در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از دستگیری در بازجویی های ماموران انتظامی به 14 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.
وی در خاتمه با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند،به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک،مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام نمایند.

-----------------------------------------------------

دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی در گلوگاه
فرمانده انتظامی شهرستان" گلوگاه" ازدستگيري 2 سارق اماکن خصوصی و کشف 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "محمود کلوانی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در حوزه استحفاظی شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه، ماموران گشت انتظامی این شهرستان موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند.
سرهنگ کلوانی، تصریح کرد: متهمان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در تحقيقات و بازجویی به عمل آمده تاکنون به 10فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند.
وی در پایان با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت موارد امنیتی و استفاده از سیستم های دوربین مداربسته به هشدار های پلیس توجه کرده و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند .

-----------------------------------------------------

سارق کابل فیبر نوری در "میاندورود"به دام افتاد
فرمانده انتظامی میاندورود از دستگیری سارق فیبر نوری شرکت مخابرات حین سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "مجید باقری" در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبری پليس، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل مخابرات در سطح شهرستان، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود، افزود: ماموران پلیس آگاهی با بررسي سرنخ‌هاي به دست آمده از صحنه‌هاي سرقت، سارق را شناسایی کردند.
وی از دستگیري متهم حین سرقت فیبر نوری مخابرات خبر داد و اضافه كرد: سارق در تحقیقات پلیسی به 4 فقره سرقت کابل های مخابراتی در این شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ باقری، تصريح كرد: متهم پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود در پايان با تاکید بر همکاری مردم با پلیس در برقراری نظم و امنیت عمومی، از شهروندان خواست: هشدارهای انتظامي را در بحث پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

-----------------------------------------------------

کشف 2 تن چوب جنگلي قاچاق در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، از توقیف یک خودروی نیسان و کشف 2 تن چوب جنگلی قاچاق در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامحسین شعبانی در تشریح اين خبر اظهار داشت : در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ، افزود: ماموران انتظامی بخش نشتا با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی یک خودروی نیسان حامل چوب های جنگلی را در یکی از محورهای روستایی شناسایی و متوقف کردند.
وی با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، خاطر نشان کرد : در بازرسی از خودروی توقیفی 2 تن چوب جنگلی قاچاق که از جنگل های اطراف شهرستان تنکابن به صورت غیر مجاز برداشت شده بود ، کشف شد.
سرهنگ شعبانی، ارزش چوب های کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 100 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن با اشاره به اينكه جنگل جزء منابع ملی بوده و قطع درختان جنگلی تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.

-----------------------------------------------------

کشف موتور سیکلت قاچاق غیر مجاز در شهرستان بابل
فرمانده انتظامي شهرستان بابل از کشف موتورسیکلت قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "سرهنگ محمدزمان شالیکار" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در اجرای طرح برقراری امنیت اجتماعی، برخورد با موتورسواران متخلف در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی، افزود: با تلاش ماموران پليس امنيت اقتصادي یک دستگاه موتورسیکلت هوندا قاچاق که به صورت غیر مجاز در حال تردد در سطح شهر بابل بود شناسایی و توقیف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی موتورسیکلت کشف شده را 2میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: موتور سیکلت مکشوفه با پرونده متشکله به تعزیرات بابل تحویل شد.

-----------------------------------------------------

دستگيري 2 سارق حرفه ای در رامسر
جانشین انتظامي شهرستان رامسر از دستگيري 2 سارق حرفه ای و کشف 27 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" مجتبی خانپور" در تشریح این خبر، گفت: در پي وقوع چندین فقره سرقت از منازل، مغازه ها وخودرو در سطح شهرستان رامسر، پي گيري این موضوع در دستور كار پليس آگاهی قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه انتظامی "سخت سر" با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای اهل یکی از استان های غربی کشور در این ارتباط شدند.
سرهنگ خانپور، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان که با یک خودروی پلاک مخدوش اقدام به سرقت در این شهرستان می کردند در عملیاتی ضربتی در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان به دام افتادند.
جانشین انتظامی شهرستان رامسر خاطرشنان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 27 فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و اموال داخلی خودروها در این شهرستان اعتراف کردند.
وی درخاتمه اظهار داشن: متخهمان س از تشكيل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند .

-----------------------------------------------------

توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در "میاندورود"
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از توقیف خودروی نیسان با 5 تن چوب جنگلي قاچاق، در اين شهرستان خبر داد.
سرهنگ "مجید باقری" در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: ماموران گشت آگاهی این شهرستان در حین اجرای ماموریت به یک خودروی حامل چوب در یکی از محورهای روستایی این شهرستان مشکوک شدند .
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود، افزود:ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن 5 تن چوب جنگلي قاچاق کشف کردند .
سرهنگ "باقری" تصريح کرد : راننده خودرو به مرجع قضائي معرفي و چوب هاي قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل شد .
فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود درخاتمه با اشاره به پيامدهاي ناشي از قطع بي رويه درختان و قاچاق فراورده هاي جنگلي از مردم خواست : براي جلوگيري از سودجویي هاي افراد فرصت طلب در صورت شناسائي افرادي که اقدام به قاچاق فراورده هاي جنگلي و منابع طبيعي مي کنند مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند .

-----------------------------------------------------

کشف 9 کیلو تریاک درسوادکوه
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه ازکشف 9 کیلوگرم تریاک از یک خودروی سواری ودستگیری یک قاچاقچی خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در حین کنترل خودروهای عبوری به یک خودروی سواری مشکوک و برای بررسی بیشتر با هماهنگی قضائی آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از توقیف خودرو در بازرسی از آن 9 کیلوگرم تریاک را کشف و یک قاچاقچی حرفه ای را دستگیرکردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه گفت : ماموران انتظامی متهم دستگیر شده را به همراه خودرو و مواد کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی تحویل دادند.
در پايان سرهنگ عبدالله اکبری خاطرنشان کرد : شهروندان عزیز گزارشات خود در خصوص موارد مشکوک امنیتی و نیاز به فوریت های پلیسی را از طريق تلفن 110 در کليه ساعات شبانه روز به نیروی انتظامی اطلاع رسانی کنند.

-----------------------------------------------------

کشف میلیاردی کالای قاچاق در قائم شهر
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و پانصد میلیون ریال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"مهدی خادمی" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق و فاقد مجوز گمرکی در یکی از مراکز تجاری، بررسی موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.
وی ضمن بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی محل دپوی کالای خارجی را شناسایی کردند،افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از محل دپوی کالای خارجی فاقد مجوزهای گمرکی به اتفاق نماینده اداره صنعت و معدن 288 عدد قوطی کمپوت ،480 بسته آدامس و 14200 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.
فرمانده انتظامی قائم شهر ارزش ریالی کالای خارجی کشف شده را بر اساس نظر کارشناسان یک میلیارد و پانصد میلیون ریال اعلام و خاطرنشان کرد: ماموران پلیس آگاهی در این ماموریت 2 قاچاقچی کالا را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفي کردند.
سرهنگ خادمی در پایان با بیان اینکه برخورد پلیس با پدیده قاچاق بی تردید در"رونق تولید" سهم ویژه ای دارد، گفت:شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه قاچاق کالا موضوع را در کمترین فرصت ممکن به پلیس 110 اطلاع دهند.

-----------------------------------------------------

کشف 8کیلو 800 گرم تریاک در نوشهر
جانشین انتظامی شهرستان نوشهر از کشف محموله 8کیلو و 800گرمی تریاک از داخل یک دستگاه خودرو خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "صدرا عبدی " در تشریح این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی نوشهر در پی دریافت خبری مبنی بر جابجایی و توزیع مواد مخدر توسط 2 قاچاقچی حرفه ای با یک دستگاه خودروی پراید، موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود : ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خودروی قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه آن را توقیف کردند.
جانشین انتظامی شهرستان نوشهر با اشاره به کشف 8کیلو و 800 گرم مواد مخدر تریاک در بازرسی از خودروی پراید توقیفی،تصریح کرد:ماموران انتظامی هر دو متهم را پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرهنگ عبدی در خاتمه از شهروندان خواست : در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ،اخبار و اطلاعات خود را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار