رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: بیشترین تخلف در زمینه بی‌توجهی به رعایت ممنوعیت تردد شبانه در استان از ابتدای اجرای طرح از نیمه دوم سال گذشته تاکنون مربوط به شهرستان شاهرود است.
کد خبر: ۹۶۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ 29 April 2021

بیشترین بی‌توجهی به رعایت محدودیت تردد شبانه مربوط به شاهرود است

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ موسی بزرگی  ابراز داشت: ۴۶ هزار و ۹۰۰ خودرو به دلیل به توجهی به قانون منع تردد شبانه به دلیل شیوع کرونا از ابتدای اعمال محدودیت‌های تردد از سال گذشته تاکنون جریمه شدند که بیشترین اعمال قانون مربوط به شهرستان شاهرود است.

وی اظهار داشت: از مجموع خودروهای اعمال قانون شده به دلیل بی‌توجهی به ممنوعیت تردد شبانه از ابتدای اعمال محدودیت‌های تردد از سال گذشته تاکنون در استان سمنان، ۳۴ هزار و ۲۳۶ جریمه خودرو مربوط به شهرستان شاهرود بود.

وی از شهروندان خواست با توجه بیش از پیش به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور حفظ سلامت خود و اطرافیان و کمک به مدافعان سلامت در مبارزه با شیوع ویروس کرونا سهیم باشند و از ترددهای غیرضروری در شهرها به ویژه در ساعات منع تردد همراهی کنند. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان بیان کرد: ۹ هزار و ۵۷۱ خودرو در شهرستان سمنان از ابتدای اعمال محدودیت‌های تردد شبانه از سال گذشته تاکنون جریمه شدند.

بزرگی یادآور شد: ۲ هزار و ۶۱۱ خودرو نیز در شهرستان دامغان به دلیل بی‌توجهی به محدودیت‌های تردد شبانه از سال گذشته تاکنون اعمال قانون و جریمه شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: آموزش و آزمون عملی رانندگی در سراسر استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منظور مبارزه با شیوع کرونا منعی نداشته و به صورت انفرادی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت مراکز تعویض پلاک با توجه به رنگ‌بندی کرونایی و قرارگیری هفت شهرستان استان سمنان در وضعیت قرمز کرونایی به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: وکالت نامه‌هایی که اعتبار آنها از تاریخ شروع تا پایان آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده از سوی ستاد کرونا کشور منقضی شده باشد،در شهرهای دارای وضعیت قرمز کرونا، مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات به تعداد روزهای تعطیل در خصوص شماره گذاری خواهند شد.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونای استان، تمامی شهرستان‌های استان سمنان قرمز و تنها شهرستان آرادان در وضعیت نارنجی قرار دارد.

محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در سراسر استان سمنان اعمال می‌شود و رانندگان متخلف مشمول جریمه  ۲ میلیون ریالی خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار