ابراهیم عزیزی گفت: با علم به اینکه کرونا یک پدیده جهانی است، ایران اسلامی در این موضوع درس های بزرگی را به نظام های سیاسی عالم داد که یکی از آن ها مواسات، همدلی و رزمایش مهدوی است که در استان فارس بینظیر و کم نظیر بوده است لذا ما با مواسات و همدلی به دنیا درس مردم داری وهمدلی آموختیم، ندیدیم کشوری مثل ایران که با بهره گیری از ظرفیت مردم به مردم کمک کند و این موضوع در سایه ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی محقق شده است.
کد خبر: ۹۶۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱ 29 April 2021

تابناک فارس به نقل از شیرازه: ابراهیم عزیزی رئیس مجمع نمایندگان مردم استان فارس صبح امروز در آیین رزمایش اطعام مهدوی گفت: انقلاب اسلامی ملت رسید ایران از بدو پیروزی تا امروز درس‌های بزرگی را به ملت‌های جهان و تمامی کسانی که در راستای تحقق اندیشه‌های والا بوده‌اند، آموخته است.

وی افزود: همه انسان ها در این عالم وجود به دنبال درس آموزی از انقلاب اسلامی بوده‌اند لذا پیروزی انقلاب به عنوان یک درس بزرگ و ایستادگی درمقابل رژیم ستمکار به دنیا بوده است؛ به همه دنیا یاد داده‌ایم که چگونه می توان با بهره گیری از رکن ولایت فقیه که استمرار ولایت اولیا است، در مسیر حق حرکت کنیم.

 


عزیزی بابیان اینکه امروز اقدامات ملت های مظلوم در برابر مستکبران نشات گرفته از انقلاب ایران اسلامی است گفت: یاری رساندن به مردم مظلوم منطقه را به عنوان یک وظیفه در مکتب امام خمینی(ره) و صدور ارزش انقلاب یاد داده ایم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، شیوع بیماری کرونا در تمام دنیا را مورد اشاره قرار داد و افزود: کمترجغرافیای زیستی را میتوانیم نام ببریم که از این پدیده آسیب ندیده اند، وقتی که در کشور فراگیر شد، کشورما با دارا بودن توانمندی ها و تجربه های مختلف توانست از ورود کرونا جلوگیری کند و آسیب ها و حوادث را به حداقل برساند.

وی تصریح کرد: با علم به اینکه کرونا یک پدیده جهانی است، ایران اسلامی در این موضوع درس های بزرگی را به نظام های سیاسی عالم داد که یکی از آن ها مواسات، همدلی و رزمایش مهدوی است که در استان فارس بینظیر و کم نظیر بوده است لذا ما با مواسات و همدلی به دنیا درس مردم داری وهمدلی آموختیم، ندیدیم کشوری مثل ایران که با بهره گیری از ظرفیت مردم به مردم کمک کند و این موضوع در سایه ارزش های اسلامی و انقلاب اسلامی محقق شده است.

به گفته این مقام مسئول، درهیچ نقطه ای از دنیا اهدای خون، تهیه بسته های معیشتی برای نیازمندان، پخت اطعام، بخشش اجاره بها منزل، آزاد سازی زندانی‌‎های جرائم غیرعمد و... را شاهد نبودیم و باید به این ملت بزرگ و دستگاه‌هایی که برگرفته از اندیشه امام خمینی(ره) افتخار کرد.

بنابه عقیده ابراهیم عزیزی، مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم فهیم استان فارس وظیفه خودشان می دانند تا از همه ظرفیت های موجود برای یاری رسانی به نیازمندان استفاده کند لذا تلاش مجلس این بود که در قانون گذاری حداکثر کمک را در بودجه سال جهت حوزه سلامت و معیشت داشته باشد و در لایحه بوجه سال جاری اعتبارات خوبی برای مبارزه با کرونا و کمک به وزارت بهداشت پیش بینی شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس تاکید کرد: از تبصره ۱۶ و ۱۴ برای دو نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی اعتبارات خوبی پیش بینی شده و درسال ۱۴۰۰ از تامین پشتیبانی بودجه ای، دستگاه های حمایتی با مشکلات کمتری روبرو خواهند شد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم همزمان این اقدام خوب را به عنوان یک فرهنگ استمرار ببخشیم تا یار و مدد مستضعفان و نیازمندان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار