فرمانده سپاه ناحیه میامی با اشاره به اجرای دو مرحله طرح مواسات طی ماه رمضان، گفت: هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان کرونا در شهرستان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱ 29 April 2021

 

به گزارش تابناک سمنان سرهنگ ابوالقاسم کشاورزیان فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان دست کم دو مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه به صورت متمرکز و غیر متمرکز در سطح شهرستان میامی به اجرا در خواهد آمد، تاکید کرد: اقشار مختلف بسیج، طرح‌های محله محور، خیران، سپاه و… دست‌اندرکار این مقوله هستند.

او با بیان اینکه روز ولادت کریم اهل بیت (ع) با همت تمام ارگان‌ها و نهادهای شهرستان میامی که در راستای کمک مومنانه اقدام کردند، بسته‌های معیشتی توزیع می‌شود، تاکید کرد: برای توزیع در دو مرحله مجموعاً یک هزار بسته معیشتی به صورت متمرکز شهرستانی و غیر متمرکز از طریق پایگاه‌های بسیج مساجد روستایی توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه میامی با بیان اینکه در مراحل بعدی بسته معیشت دیگر و بسته‌های جهیزیه نوعروسان و نو دامادها هم در لیالی قدر توزیع خواهد شد، ابراز کرد: آسیب دیدگان از کرونا، نیازمندان، کسانی که توان مالی خوبی ندارند هدف مخاطبان این طرح هستند و این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار