رئیس سازمان آتش نشانی شیراز از آغاز واکسیناسیون آتش‌نشانان شیرازی از امروز خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 29 April 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: محمد هادی قانع در این باره اظهار داشت: گروه اول آتش نشانان پنج شنبه 9 اردیبهشت ماه 1400 واکسن مقابله با ویروس کرونا را دریافت کردند و با برنامه ریزی صورت گرفته به زودی کل آتش نشانان شهر شیراز واکسینه خواهند شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز صبح امروز به خبرنگاران گفت: نیروهای آتش‌نشان از روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا در کشور، جان بر کف با ضدعفونی سطح شهر به کمک حافظان و مدافعان سلامت آمدند تا نقش مؤثری را در راه ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس داشته باشند.

قانع افزود: آتش نشانان به اقتضای شغلشان، زندگی شبانه روزی و حضور در کنار یکدیگر، بیشتر درگیر این بیماری بوده و علی رغم مبتلا شدن آنها به بیماری کرونا با اراده خستگی‌ناپذیر به خدمت رسانی به شهروندان ادامه دادند.

وی با اشاره به اینکه آتش نشانان نیز در روزهای سخت شیوع ویروس کرونا در کنار کادر درمان حضور موثر داشتند، ادامه داد: آتش‌نشانی شیراز از اسفند ماه ۱۳۹۸ در خط مقدم مبارزه با این ویروس حضور پیدا کرده و به عنوان یکی از سازمان‌های فعال در امر ضد عفونی و گندزدایی سطح شهر با در اختیار داشتن تجهیزات و امکانات لازم اقدامات موثری را در راستای مقابله با کرونا در سطح شهر شیراز انجام داده است.

قانع با تاکید بر حضور فیزیکی آتش نشانان در حوادث مختلف و ارتباط مستقیم با حادثه دیدگان و افراد جامعه افزود: در سال ۱۳۹۹ علی رغم شیوع گسترده ویروس کرونا آتش نشانان در شهر شیراز به بیش از ۱۳ هزار عملیات اعزام شدند.

وی همچنین گفت: برای پیشگیری از ابتلای نیروهای آتش نشانی به ویروس کووید ۱۹، از تاریخ ۹ اردیبهشت ماه با تلاش و پیگیری های انجام شده و همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی شیراز نسبت به واکسیناسیون پرسنل آتش نشانی اقدام شده و طی یک فرایند برنامه ریزی شده کل آتش نشانان شهر شیراز واکسینه خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار