معاون منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی سازمان داوطلبان کشور در سفر به استان همدان از بانک امانات هلال احمر استان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۶۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷ 29 April 2021

دکتر یگانه به همراه علی سنجربگی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان و معاون داوطلبان این استان از بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر استان همدان بازدید نمودند.

به گزارش تابناک همدان، دراین بازدید دکتر یگانه با ابراز خرسندی از کثرت تجهیزات اهدایی خیرین خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات شاخص جمعیت هلال احمر راه اندازی بانک امانات در استان‌ها است که در راستای اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه خود و کمک به خانواده‌هایی که قدرت خرید تجهیزات لازم جهت نگهداری از بیماران خود را ندارند اقدام به تشکیل این بانک و جمع آوری اقلام، تجهیزات، ویلچر، کپسول اکسیژن، اکسیژن ساز و ... با کمک خیرین نموده است تا در مواقع ضروری بصورت امانی و رایگان در اختیار افراد کم بضاعت قرار دهد.

وی افزود: از محل منابع داوطلبی ساز مان داوطلبان کشور، تعدادی کپسول اکسیژن و اکسیژن ساز خریداری شده که در آینده نزدیک در بین استان‌ها توزیع وبه تجهیزات بانک امانات آن‌ها اضافه خواهد شد. 

علی سنجربگی مدیرعامل جمعیت استان نیز با قدردانی از نوع دوستی خیرین استان همدان گفت: در این شرایط کرونایی و قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز و نیاز مبرم بیماران کرونایی به تجهیزات پزشکی علی الخصوص کپسول اکسیژن و اکسیژن ساز، موجودی این بانک جوابگوی متقاضیان نیست بخصوص در زمینه کپسول اکسیژن که تهیه آن جزء بزرگترین دغدغه خانواده بیماران کرونایی است. 

 وی از هم استانی‌ها وخیرین عزیز درخواست نمود: با خرید و اهداء تجهیزات مذکور به بانک امانات و تجهیزات در شعب  ۹ گانه جمعیت هلال احمر استان همدان، این جمعیت را در اهدای نفس به بیماران آسیب دیده از ویروس کرونا یاری نمایند و در بهبود آن‌ها سهیم باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار