آزمون‌های پایان نیمسال دوم دانشجویان دانشگاه پیام نور استان فارس از ۱۱ خرداد به صورت الکترونیکی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳ 29 April 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس دانشگاه پیام نور فارس در نشست ستاد امتحانات دانشگاه پیام نور فارس که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به ادامه وضعیت شیوع کرونا و بنابر تصمیم سازمان مرکزی دانشگاه، آزمون‌های پایان نیمسال دانشگاه به صورت آنلاین و متمرکز استانی از ۱۱ خرداد تا ۶ تیرماه در سامانه vc این دانشگاه برگزار خواهد شد.
محمدحسن صیف با اشاره به اینکه در این نیمسال برای همه دروس باید آزمون برگزار شده و امکان تغییر شیوه ارزشیابی از آزمون به تکلیف وجود ندارد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با ایجاد زیرساخت‌های مناسب آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور فارس، زمینه برگزاری مطلوب کلاس‌های آنلاین و برگزاری آزمون‌های الکترونیکی از دو سال گذشته به صورت استاندارد فراهم شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور فارس عنوان کرد: سامانه آزمون دانشگاه پیام نور فارس، زمینه برگزاری آزمون استاندارد در محیطی به دور از استرس را برای ۲۸ هزار دانشجوی این استان فراهم کرده است.
رئیس دبیرخانه منطقه ۷ دانشگاه پیام نور کشور، ایجاد مخزن سئوالات هر درس به منظور اختصاصی سازی هر آزمون برای هر دانشجو و در عین حال امکان بازگشت به سئوالات و همچنین برگزاری آزمون‌های تستی و تشریحی را از جمله امکانات سامانه آزمون آنلاین دانشگاه ذکر کرد و خاطرنشان کرد: در نیمسال جاری برگزاری آزمون‌های عمومی نیز به استان واگذار شده است.

صیف همچنین خاطرنشان کرد: با تلاش همکاران فنی دانشگاه امکان شرکت همزمان ۷ هزار و۵۰۰ نفر دانشجو در آزمون همزمان ایجاد شده است که این امر رکورد بالایی در آزمون‌های آنلاین در سطح دانشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.
به گفته او، دانشگاه پیام نور فارس در دی ماه سال گذشته با برگزاری موفق ۷هزار و ۲۷۸ آزمون الکترونیکی در طول ۲۵ روز، رکورد برگزاری آزمون‌های آنلاین در استان فارس را با شرکت ۲۳۸ هزار نفر شکست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار