رئیس هیات کاراته کرمانشاه از برنامه ریزی برای برگزاری یک رویداد گردشگری ورزشی کاراته در منطقه غرب کشور به میزبانی کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۹۶۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ 29 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه ،به نقل از ایسنا،سعید نصراللهی بااشاره به برنامه ریزی انجام شده برای برگزاری یک رویداد گردشگری ورزشی در کرمانشاه، اظهارکرد: بنا داریم با توجه به مظلومیت سبک های آزاد کاراته در کشور و عدم سازماندهی مناسب لیگ های آن، یک دوره لیگ سبک های آزاد را به میزبانی کرمانشاه برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از اهدافی که از برگزاری این لیگ در کرمانشاه خواهیم داشت، انگیزه دادن به ورزشکارانی است که در سبک های آزاد فعالیت می کنند و از سوی دیگر می خواهیم نقشی در معرفی جاذبه های گردشگری استان داشته باشیم.

رئیس هیات کاراته کرمانشاه افزود: طرح اجرای این برنامه از سوی استانداری و میراث فرهنگی استان مورد استقبال قرار گرفته و قرار براین شد که با همکاری استانداری، اداره کل میراث فرهنگی و هیات کاراته آن را در سطح منطقه غرب کشور برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه، لیگ سبک های آزاد کاراته به میزبانی شش اقامتگاه بوم گردی کرمانشاه با حضور 12 تیم از استان های مختلف و در فضای آزاد برگزار خواهد شد که ورزشکاران حاضر در این لیگ، علاوه بر حضور در رقابت ها، با قابلیت های بوم گردی مناطق مختلف استان هم آشنا می شوند.

نصراللهی تاکید کرد: از اسفندماه اقدامات مقدماتی را برگزاری برگزاری این لیگ انجام داده ایم و با رایزنی که با فدراسیون داشته ایم، قرار است مجوزهای لازم را در اختیار ما قرار دهند.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی منتظر تخصص بودجه مورد نیاز برای برگزاری این لیگ از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هستیم تا بتوانیم گام های اجرایی بعدی را برای برگزاری لیگ برداریم.

رئیس هیات کاراته استان اضافه کرد: در این برنامه علاوه بر هیات کاراته، از هیات بومی محلی استان هم خواسته ایم تا پای کار بیاید و برنامه هایی جانبی را اجرا کند.

وی در ادامه گفت: کشورهای زیادی از محل خلق رویداد های ورزشی منابع مالی بسیار خوبی را در حوزه گردشگری جذب می کنند و استان ما نیز می تواند با این رویداد گردشگری ورزشی قابلیت های بومگردی خود را به کشور معرفی کند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار