رئیس جمهور مطرح کرد:
تابناک-دکتر روحانی در مراسم افتتاح پروژه های آب رسانی وزارت نیرو بر لزوم تلاش برای تداوم تامین آب مناطق جنوبی کشور با استفاده از آب شیرین کن ها تاکید کرد.
کد خبر: ۹۶۰۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰ 29 April 2021

به گزارش تابناک از بندرعباس حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در ادامه روند افتتاح پروژه های پنج شنبه های امید و پویش هر هفته الف ب ایران اظهارداشت: امروز شاهد اتفاق اميدواركننده ای در حوزه آب هرمزگان و تكميل آب شيرين كن 100 هزار مترمکعبی بندرعباس در سه فاز هستیم.

 

وی افزود: بهره برداری از این پروژه کار ارزشمندی بود که بايد برنامه ريزی شود تا روند تامین آب از طریق آب شیرین کن ها براي آينده اين مناطق نیز تداوم و افزایش یابد.

 

 

روحانی تاکید کرد: با توجه به در اختیار داشتن آب شور باید به سمت و سویی حرکت کنیم که بتوانیم با سرمایه گذاری و اتکا به توان داخلی، آب مورد نیاز مناطق جنوبی در بخش هاي شرب و صنعت را از این منابع و با شیرین سازی آب دریا تامین کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه استان هرمزگان یک استان استراتژیک است تاکید کرد: با اجرای طرح های نمک زدایی می توانیم شاهد زندگی با اطمینان خاطر بیشتر برای مردم باشیم که در آن دغدغه برای مشکلات آب به حداقل رسیده باشد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار