فرماندار جوانرود با بیان دستاوردهای مثبت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: اجرای این طرح در زمینه‌های نظارت، غربالگری، کمک معیشت دستاوردهای مثبت داشته است.
کد خبر: ۹۶۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴ 29 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، رستگار یوسفی در جلسه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به آغاز طرح تزریق واکسن کرونا در شهرستان اشاره کرد و افزود: با توجه به اهمیت طرح تزریق واکسن کرونا، سهمیه به سالمندان و افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند اختصاص یافته که همه باید تلاش کنند روند واکسیناسیون این افراد هر چه سریعتر و به سهولت انجام گیرد.

وی اظهار داشت: شفافیت و اطلاع رسانی در این طرح برای عموم مردم باید در اولویت بهداشت و درمان باشد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان جوانرود نیز با تقدیر از فرماندار و سپاه ناحیه شهرستان گفت: جوانرود از شهرستان های برتر در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی است و موفقیت های خوبی برای کاهش آمار مبتلایان بدست آورد.

دکتر مولود حسینی به آمار مبتلایان به ویروس کرونا در جوانرود اشاره کرد و افزود: از اول سالجاری تاکنون تست کرونای ۱۰۵ نفر دراین شهرستان مثبت شده و از این تعداد ۴۵ نفر در بیمارستان بستری شدند.

وی یادآور شد: در حال حاضر نیز ۱۵ نفر در بیمارستان حضرت رسول (ص) بستری که برخی از آنان اهل روانسر هستند.

جانشین سپاه ناحیه جوانرود هم با تقدیر از فرماندار و مجموعه ادرات و نهادها در راستای طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰ هرا بسته معیشتی بین افراد نیازمند آسیب دیده از کرونا توزیع شده است.

سرهنگ شهرام عزیزی افزود: ارزش هربسته معیشتی بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان بود که هزینه بخشی از آن توسط خیرین و ادارات و نهادها و بخش دیگری نیز توسط سپاه استان کرمانشاه تامین شده است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار